20 Ağu 2011

Tweet Tweet Tweet Eliza!


Bu sıcak aydınlık güne cıvıl cıvıl cıvıldayan bir şarkı ve klip lazımdı. Ve hatun tabii.
Eliza'yı ben pek seviyorum, böyle yanaklarını mıncırasım geliyor. Aynı zamanda tarzı da pek hoşuma gider. Çizimini yaparken bol renkli çalıştım.
Aşağıdaki "Pack Up" şarkısı ve "Skinny Genes" pek sevilesi şarkılarından ama bir Mr. Medicine şarkısı var ki, hele akustik hali fevkaladenin fevkinde. Ayrıca coverları da dinlenesi.

Bu 88'li ingiliz kızı, Lily Allen'ı hatırlatsa da ben açıkçası ondan daha çok seviyorum. Daha doğal geliyor. Müzikle iç içe olması aileden geliyor. Sesi de harika. Kendi de sevimli, daha ne olsun. Bu arada internet sitesinde blog tutuyor senin benim gibi. TIK! Orada takıldım ben bir süre.
Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic

Tarz olarak pek renkli, eklektik giyiniyor. Vazgeçemedikleri ise Nike Blazerlar. Moschino'nun yüzü olmuş, her kız gibi oje delisi, saçları görüldüğü üzere çok kıskanılası. Ben Coachella festivalindeki stilini pek beğenmiştim.

Eliza Doolittle


Şimdi şarkıyı dinleyip, sözlerine kulak verelim çünkü haklı hatun.

"Pack up your troubles in you old kit bag
And bury them beneath the sea
I don't care what the people may say
What the people may say about me
Pack up your troubles get your old grin back
Don't worry 'bout the cavalry
I don't care what the whisperers say
Cos' they whisper too loud for me."


4 yorum:

  1. Hey! Sana mim var ^^ http://thecupcakeparade.blogspot.com/2011/08/blogger-nlerini-seciyor.html

    YanıtlaSil
  2. harika şarkı ve klip çok beğendimmm! :) ayrıca çizimlerinde çok güzel!!

    YanıtlaSil
  3. Mrs. Baros; aa teşekkür ederim, hemen bakayım bakayım.

    _Nirvana_; evet çok eğlenceli şarkı aynı zamanda Skinny Genes'i de öneririm, onun klibi de güzel.
    Ayrıca teşekkür ederim ^.^

    YanıtlaSil
  4. çizimler çok başarılı:)
    bloğunuzu çok beğendim bu arada kendimede beklerim:)

    YanıtlaSil

sadece blog reklamlarını yapmak için gelenler lütfen yorum bırakmasın, o tip yorumları görüp yayınlamama kararı aldım.

onun dışında bloğuma uğrayıp, yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim ^_^