5 Eyl 2011

Amy Heidemann Suicide Roll Hair Tutorial


Dün Yemekler ve Müzikler'de tanıttığım ve açıkçası şu son birkaç gündür çok çok severek şarkılarını, coverlarını izlediğim grup Karmin'in acayip kanımın ısındığı Amy'sinin saçlarını tarzını ekleyeyim dedim. Ben giyim tarzına, makyajlarına, saçlarına bittim. Sesine ve rap performansına (evet benim diyen rap adamlarını bile solda sıfır bırakıyor abla) diyeceğim söz yok.
Bu coverlar orjinallerinden bile güzel.


Bu saçı deneyeceğim ama takma kirpik almak lazım, onsuz olmaz bu tarz :)



6 yorum:

  1. evet ya, ama mac yada inglot kirprikleri olması lazım :)

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel bi blogun var, çok beğendim, izleyici butonunu göremedim ve izleyicin olamadım malesef:(((
    İkizimle benim moda bloguma da beklerim:D
    http://aycatugce-tuna.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  3. ah teşekkür ederim, en aşağıda izleyiciler bölümü var oradan takipleyebilirsiniz. sizin bloğa hemen bakıyorum ;)

    YanıtlaSil
  4. ayy dene eminim süper olur!

    YanıtlaSil
  5. deneyince eklerim bloğa, ama önce kirpik lazım

    YanıtlaSil

sadece blog reklamlarını yapmak için gelenler lütfen yorum bırakmasın, o tip yorumları görüp yayınlamama kararı aldım.

onun dışında bloğuma uğrayıp, yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim ^_^