14 Eyl 2011

Baska Dünya Gözü

Image and video hosting by TinyPic

Bunu dedem hacıdan getirmiş.
Tuhaf bir hikayesi var, gelmiş millet bakıyormuş öyle, bir an kuzen "aaa dedemin resmi var orada!" demiş. Hadi be diyip inanmamışlar ama bakınca hakikaten en önde yürürken fotoğrafı var. Mesela o fotoğraf benim için özeldir. Tanıyamadığım dedemi görürüm. Tıpkı tanımladıkları gibi, tıpkı gerçekten "melek" gibi.
Neyse.
Biz yıllar sonra, çocuktum Atakule de The Hunchback of Notre-Dame filmi olanlarını bulduk. Ben tabii tutturdum alalım alalım diye. Aldık, sonra biraz baktık kaldırdık. Geçen buldum, yine baktım yine maziye daldım. O filme sinemaya gitmiştik çok beğenmiştim ben. Hatta Sakis Rouvas'ı o zaman tanımıştık. O zaman adam taş ötesiydi.
Keşke daha fazla film bulsak bundan.

Birde annemden kalma pul kolleksiyonum var ama onun içindekileri sonra inceleyelim.


Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

8 yorum:

  1. Bizim evde buna benzer bi makina ve babaannemlerin, babamların hatta ablamların böyle fotoğrafları var. böyle polaroid resimlerin dışını düşün, öyle beyaz ve aynı şekilde karton bişi var, içine negatifleri koyuyosun. Sonra turuncu bi makinası var minik, ona sokup bakıyosun resimlere.

    Küçükken ben de çok severdim onlara bakmayı. Hala da duruyo sanırım, dur ben bi İstanbul'a gidince bakayım :D

    YanıtlaSil
  2. fotoğraflar bende gözüküyor ve bayıldım hepsine!

    YanıtlaSil
  3. evt ya bu aletten hacıdan getiriyorlardı eskiden.şimdi de geliyor mu ki??

    YanıtlaSil
  4. LeiThYcat; ya bir çok kişide çıkıyormuş ama :/

    Fertility; ya senin olay süpermiş amaaa

    Mia; muck *.*

    Buket; sadece oraya has bir şeydi sanıyordum ben bir ara :) vardır herhalde

    YanıtlaSil
  5. I got a machine like this!
    kisses.

    YanıtlaSil
  6. resimleri göremedim :(
    gerçekten dedenin resmi var onlarda .
    çocukluğumdan anımsadığım bir kare var bu makinayla ilgili .
    fotoğraflardan birinden çok korkuyordum . :S

    YanıtlaSil
  7. bu fotoğraflar kimine görünüyor, kimine görünmüyor anlamadım olayı ya, o mekkeden gelen fotoğraflardan bende korkuyodum aynen :)

    YanıtlaSil

sadece blog reklamlarını yapmak için gelenler lütfen yorum bırakmasın, o tip yorumları görüp yayınlamama kararı aldım.

onun dışında bloğuma uğrayıp, yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim ^_^