2 Eyl 2011

Depresif Şarkılar



Image and video hosting by TinyPic

Üzüldüğümde mp3'üme şarkı atar mixtape yapar onlara sarılırım. Gecelerce dinler, içime ağlarım Timuçin Esenin şarkısında dediği gibi. Aşk tuhaf şey. Üzülmek midene yumruk yemekle eş değer. Sonra midende bunu böyle anlayınca sürekli ağrı başlıyor nedensiz nedensiz.

Şimdi bunu yazarken Vissi D'Arte çalıyor.

"Ben aşk için yaşadım, sanat için yaşadım"

Aslı'nın Yardımcı Olmuyor şarkısı ise daha bir vurucu mesela.

"Şırıngayla çekip alsınlar seni, tüm vücudumdan ruhumdan, kırıntın bile kalmasın beynimde, ki ben yine ben olayım" Amin cümleten.

Ben işte depresifleşince bu şarkıları dinliyorum. Bu çizimi de o zaman yapmıştım. O çok üzüldüğüm günlerden kalma.


8 yorum:

  1. off çok karamsarsın bu gece :(

    YanıtlaSil
  2. Buket; şarkıları güzel ama :)

    YanıtlaSil
  3. "Ölünür de"

    Al sana depresif sarki. Sarkiyi hatirlamak bile yetti icimin acimasina, ya oysaki ben biseyim yokmus gibi davraniyordum!

    Ya! Ya!

    YanıtlaSil
  4. sarkılardan dılek tutmak boyle zamanlarda ıyı gelıyor

    YanıtlaSil
  5. stuuub; nasıldı dünkü Atiye? oha dedim :)

    YanıtlaSil
  6. I love the drawing!!!
    kisses.

    YanıtlaSil

sadece blog reklamlarını yapmak için gelenler lütfen yorum bırakmasın, o tip yorumları görüp yayınlamama kararı aldım.

onun dışında bloğuma uğrayıp, yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim ^_^