28 Eyl 2011

Gelen Ilk Kartım

Image and video hosting by TinyPic



Postcrossing ilk kartım beni şok edecek kadar hızlı geldi. Dün akşam üstü uyuz uyuz ekmek almaya çıkmıştım, gelirken posta kutusunda ttnet faturasını gördüm alayım derken, arkasında kartla karşılaştım. Çok sevindim, insanı acayip mutlu ediyor, küçük mutluluklar listemde üst sıralarda bu kart alma olayı artık.
Kartı atan Hollanda'dan Carla.

Ben belirli konularda kart istiyorum, çiçek istemem demiştim profilimde, kart klasik Hollanda kartı olunca açıklama yapmış, kış fotoğrafı bir tane var, çiçeklerde Türkiyeden Hollandaya gelmiş umarım beğenirsin diye. Demek ki, herkes benim gibi pimpirik yapıyor :)

Çok sevdim ilk kartımı, anneannemlerde bulduğum eski albümü artık kartlarımın albümü yapacağım, gelen tarih ve o gün en çok hangi şarkıyı dinlemişsem yazacağım. Şarkıları araya niye sokuyorum onu bende çözemesem de haydi dinleyelim Avantasia- Death Is Just a Feeling'i :)

4 yorum:

  1. ne güzel bir fikir böyle eski albümlere bayılıyorum.
    benim elimdede bir kaç tane var ama bir türlü nasıl değerlendireceğimi bilemedim .
    sana yeni kartlarınla mutluluklar

    YanıtlaSil
  2. Teşekkürler, ben aslında çizimlerimle şu hani scrapbook olayı varya onu yapmayı düşünmüştüm, bu postcrossing olayı çıkınca karşıma buna döndü :)

    YanıtlaSil
  3. Ama albumleyince arkasi gidecek :( yazilanlar pullar falan
    yapiskanli albumlerden degil mi?

    YanıtlaSil
  4. serrose; yok yok onlardan değil, dümdüz karton esasen sadece bir tarafından tutturdum kartı, arkası önemli çünkü :)

    YanıtlaSil

sadece blog reklamlarını yapmak için gelenler lütfen yorum bırakmasın, o tip yorumları görüp yayınlamama kararı aldım.

onun dışında bloğuma uğrayıp, yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim ^_^