28 Eyl 2011

İlk Kurtarılanlar

Image and video hosting by TinyPic


Dün enteresan bir haber vardı ntvmsnbc de. Konusu "Yangından ilk kurtarılanlar" hepsine baktım ve düşündüm böyle bir şey olsa (ki umarım olmaz) nelere koşarım ilk.

Şu yukarıdakiler kesin ilk el atacağım şeyler olur.

Rush plağım çok önemli mesela, o benim ilk plağım. Zaten albümü severim oda ayrı. Sonra walkman'imi ararır, cdler, kasetler, mp3'üme sarılırım. Çizimlerimi, defterimi, polisan kalemlerime bir şey olmamıştır diye dua ederim. Ve en sevdiğim kendimden değerli Lynyrd Skynyrd tişörtlerimi çıkarırırım. Hiç giyinmedim bu ayakkabıyı, alırken aşık olmuştum kendisine onu da yoklarım. Gözlüksüz, bilekliksiz dışarı adım atmam onları da yoklarım. Şapkayı çok zor bulmuştum, oda hemen aranacaklar listesinde baş sıralarda olur. Dedemin köstekli saati, melek kartlarım, içimizdeki kapıları açmak kitabı (benim için çok özel o kitap), not defterim, niyeyse siyah oje :)

Bunlar benim ilk aklıma gelip kurtaracaklarım olur :)

2 yorum:

  1. Merak ettim acaba bu bir haber gerçek bir projeymiydi yoksa gerçek haber mi?Bana kurgu gibi geldi.Niye hiç yaşlı çiftin yangından ilk kurtardıkları eşyaları yok idi?Demek havalı insanlar bi o kadar da beceriksiz oluyorlar. :)(Sözüm sizden dışarıda)

    YanıtlaSil
  2. o kadarını bilemiycem vallahi, bende ilk gördüğümde konsept sanmıştım :)

    YanıtlaSil

sadece blog reklamlarını yapmak için gelenler lütfen yorum bırakmasın, o tip yorumları görüp yayınlamama kararı aldım.

onun dışında bloğuma uğrayıp, yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim ^_^