12 Eyl 2011

The Long And Winding Road

The long and winding Road - Beatles
Image and video hosting by TinyPic

Bu aralar roka salatası ile kankayım. Aslına bakarsanız ben hiç sevmezdim roka olayını, bunu nasıl yiyor insanlar?!? diye sorardım kendime. Meğersem olayı değişikmiş. Domates olacakmış, nar ekşisi ile o acayip gereksiz acılığı kırılıyormuş. Şimdi sevip sayıyorum, onsuz geçen yılların acısını çıkarıyorum. O değil yemekler ve müzikler postu gibi oldu burası :)

Ve bu şarkı. Öyle güzel, öyle net anlatır ki.
Sürekli bir Beatles şarkısı ruh haline giriyorum ve bu aralar kendimi içinde bulduğum ve ben kaçsam da sürekli karşıma çıkan şarkı bu.
Ayrıca el yazımın iğrençliğine gel!
Image and video hosting by TinyPic

2 yorum:

  1. Çok severim ben de bu şarkıyı :) Afiyet olsun bu arada :)

    YanıtlaSil

sadece blog reklamlarını yapmak için gelenler lütfen yorum bırakmasın, o tip yorumları görüp yayınlamama kararı aldım.

onun dışında bloğuma uğrayıp, yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim ^_^