5 Eyl 2011

Mim [Blogger'da Ne Eksik?]



Mia Wallace'den mim gelmişti geçen. Dün Yemekler ve Müziklere post girerken akılma geldi.

Mimin konusu blogger da ihtiyaç duyulan, olmayan, yada eksik olan şeylermiş.
Şikayet gibi yani, bloggerı bloggera şikayet ediyoruz :)

Benim şikayetlerim;

*Öncelikle müzik olacak. Buraya bir müzik ekleme olayı yapamadılar gitti yıllardır. Upload etme yani. O iş olsa en çok sevindirik olacak kişi benim galiba.

*Sonra fotoğraf eklemek zor oluyor. O işe de el at blogger ya.

* Temalar halen çok basit geliyor bana. Onca yıl geçti, halen aynı tarz temalar, templateler.

* Yazıları renklendirme konusu var birde, o iş de çok yaş.

*En sinir olduğum şey ise takipte olduğumuz blogları takipten çıkarmak. Zaten 300 blog takip edebiliyoruz, o kota dolunca mecburen bazılarını elemek gerekiyor, lakin o iş baya zahmetli.

Ben bu mimi yapmak isteyen herkese yolluyorum, buradan gören yorum atan mimlensin! Çok kişi yazsın, alın anacım benden mimi.

2 yorum:

  1. Yorumlara beğeni butonu fena olmazdı. Bazen beğenmek cümle kurmaktan daha kısa ve anlamlı bir cevap olabiliyor. Dediğin gibi müzik ekleme güzel olurdu ama bu iş olmaz. Çünkü telif hakları söz konusu. Yeni kapatmalar gelirdi.

    YanıtlaSil
  2. haklısın o konuda ama müzik ekleyeceğiz diye göbeğimiz çatlıyor :))
    bu arada mimlendin yorum yazarak :)

    YanıtlaSil

sadece blog reklamlarını yapmak için gelenler lütfen yorum bırakmasın, o tip yorumları görüp yayınlamama kararı aldım.

onun dışında bloğuma uğrayıp, yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim ^_^