16 Eyl 2011

Pegasus Kazançlarım!

Image and video hosting by TinyPic

Pegasus Yayınevi'nin facebookta duyurduğu yarışmasına katılmıştım. Kış Bahçesi kitabını yazıp yolladım. Kazananlardan olmuştum çok sevindim bu duruma. İlk defa sevdiğim bir şey kazandım!
Bende uzun bir süre düşünüp, Bütünün Bir Parçası ve Nijura'yı istedim onlardan. Aslında Yetenek ilgimi çekmişti ama Bütünün Bir Parçası daha baskın çıktı. Bugün geldi kitaplar. Ben iki kitap bekliyorken, bir baktım Yetenek de var! Çekim yasası bu sanki :)
O geçen gün okuyacağım dediğim kitaplara bunlar da eklesin!

8 yorum:

  1. yaa inanmıyorum çok şanslısın! valla çok kıskandım :)

    YanıtlaSil
  2. cok istemişsin deme ki
    hep diyorlar sen iste ve gonder o sana gelir diye aynen oyle olmuşş.

    güle güle oku

    YanıtlaSil
  3. Sycoo nasııll yaptınnnn :))) cekım yasası ne:)))

    YanıtlaSil
  4. Mia; evet bu ara şanslıyım sanırım :)

    Kova Kadınıyım Ben; ona bende inanıyorum, başıma geliyor en çok ayakkabıda falan yapardım bunu :)

    Stub; ne çekim yasası? :)

    YanıtlaSil
  5. Mia; evet bu ara şanslıyım sanırım :)

    Kova Kadınıyım Ben; ona bende inanıyorum, başıma geliyor en çok ayakkabıda falan yapardım bunu :)

    Stub; ne çekim yasası? :)

    YanıtlaSil
  6. allah çektırmesın ne dıyım ehueheu:D

    YanıtlaSil
  7. upppssss yarışma kazanıyorsun ve hediyesi kitap süperrr :D

    YanıtlaSil
  8. evet, facebookta yapılan bu tip yarışmaları takip ederim artık, hediye kitap olunca akan sular duruyor :)

    YanıtlaSil

sadece blog reklamlarını yapmak için gelenler lütfen yorum bırakmasın, o tip yorumları görüp yayınlamama kararı aldım.

onun dışında bloğuma uğrayıp, yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim ^_^