13 Eyl 2011

Postcrossing; Yolladığım İlk Kart!

Image and video hosting by TinyPic

Bugünün atraksiyonu kart atmak oldu.
Postcrossing'e kaydoldum. Acayip hoşuma gitti o olay. Bana Almanya'dan kedi sever biri denk geldi. Hemen Ankara'da kedili kart arayışına geçtim. Ve bulamadım!
En sonunda Dost kitabevinin ücra bir köşesinde buldum bu cicişleri. Çok güzeller ya. Sonra geldim eve baktım profiline meğersem ADULT kedi seviyormuş. Çok gıcık oldum bu duruma tabii. Şimdi bana da istemediğim bir kart gelse yüzüm düşer haliyle. Yazmışım oraya destan gibi şu tarz, bu tarz, o tarz severim, şunu bunu sevmem diye malmı bu derim. Evet mallık yaptım :)
Neyse ekşi sözlükte okumuştum, ptt uyuzluk yapıyor pul yapıştırmıyor vs diye, bizim evin orada gaz aldığım ptt'ye giderken hazırladım kendimi kavga ederim kesin diye. Yok anacım işlemlerim harika geçti, pul istedim tamam canım dediler.
Artık bir sonraki karta özeneceğim bu acemiliğime geldi. Bir sonraki kart Monet'in Nilüferleri. Çok severim o tabloyu, o yüzden umarım yollayacağım kişi de sever.
Bu arada Türkiyedeki kartlar çok sıkıcı. Hele Ankara kartları berbat ya. Yaşadığım şehirden soğudum o derece. İnsan adam akıllı kartları basar, Sürrealistin yaptığı saçma sapan park fotoğraflarını yollamaya utandım ya.
Neyse. Birde her yolladığımda (bunda olmadı ama) ekstra bir çizim koyacağım arkasına. Böylece çizimlerim dünyayı dolaşsın madem.
Üff ya umarım beğenir, beğensin ya çok şirinler ama :(

2 yorum:

sadece blog reklamlarını yapmak için gelenler lütfen yorum bırakmasın, o tip yorumları görüp yayınlamama kararı aldım.

onun dışında bloğuma uğrayıp, yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim ^_^