13 Eki 2011

Anita Blake





Anita Blake ilk kitap "Suçlu Zevkler" sonunda bitti. E-kitap olarak başlamıştım ama o olayı sevemediğimden kalmıştı, sonra gittim aldım. Pek heyecanlı ve teenlikten baya uzak bir seri.
Anita ise hayran olunacak cinsten.


Sek siyah kahve sever, o sert havasına rağmen peluş penguenleriyle uyur, cephanelikle dolaşır, boyu kısa dolgun hatlı hatundur, tırsar ama cesurluk yapar delicesine. Hayranım o kadına ya. Bu arada ileride Anitam harem kuruyormuş resmen kendine. Anita'nın haremi çizimlerim ise coming soon :)
Erkeklere gelirsek Edward favorim. Jean Claude karı kılıklı ya, ne öyle danteller falan (Anita da aynı şeyi düşünüyordu ahaha ama karşı koyamıyor ma petit'e)





Kitap bitince comic book'una geçtim tabii doğal olarak. Daha halen okuyorum onuda. Devamını almak isterim lakin maşallah upuzun seri, bakalım kısmet :)
Şarkı ise The 69 Eyes 'den. Çok seviyorum bu albümlerini, özlemişim yeniden dinlemeye başladım. Bu aralar indie ruh durumundan çok şükür sıyrıldım. Yani sevmiyor değilim ama ne bileyim sıkıldım ya mıyır mıyır mıyır. Eski bayıla bayıla dinlediklerimi çıkarıyorum rafımdan ve kendimi "home sweet home" ruh halinde buluyorum. Yok abicim ben rock ve metal müzik dinlemeyi bırakamam kaç yaşıma gelirsem geleyim. Büyüyememe gibi bir sorunumuz var :)



Kahvemizi yaptık, bittere eşlik etti Anita

2 yorum:

sadece blog reklamlarını yapmak için gelenler lütfen yorum bırakmasın, o tip yorumları görüp yayınlamama kararı aldım.

onun dışında bloğuma uğrayıp, yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim ^_^