9 Eki 2011

Ha ha ha ha Hapsuuuuu!




Varya neredeyse 20 gün oldu halen hastalık modlarındayım, halen boğazım ara ara ağrıyor, hapşuruyorum, burnum şelale gibi akıyor. Yani demem o ki, hasta olmamaya ciddi dikkat edin geçmiyor çünkü.
Taiwan'dan Jill ikinci kartımın sahibi. Oda ilk kartını bana yollamış. Tek kelimeyle kartı görünce sevindirik oldum. Çok güzel yahu. Mykonos'un klibini andırıyor yada ben öyle zannediyorum :)
Jill ile kartın olduğu postcrossing sayfasında muhabbeti ilerlettik, facebookta devam edeceğiz gibi görünüyor. Böyle şeyler de oluyormuş, bende kafamı taktım ona kart atacağım.

Ha bu arada kaç zamandır istiyordum ama benim gibi eski kafalı biri var mıdır diye hayıflanıp bulamamıştım. Ama varmış! Artık mektup arkadaşım da var. Çok sevdiğim biri, onun için mutluyum. Ve heyecan yaptım :)


Vee benim her şeyi yanlış anlamamın ürünü. Nesfit 14 gün kızlarının kulakları çınlasın.

-Nesfit nasıl yenir Syco?
-Pudingle cream'ole fındıklı çikolatalı ile.

Kiloyu boşver amaaan diyorsanız mutlak deneyin acayip güzel oluyor ikisi birlikte. Ben çok önemli kitapları okurken, heyecanlı dizi sezon finallerinde, orta dünya seyahatlerimde (geleneksel LOTR izleme günleri yani) mutlak bunu yapıyorum.

Ve Olin&The Moon bu kapalı, puslu yağmurlu güne pek güzel uydu. Haydin dinleyelim.

3 yorum:

  1. Geçmiş olsun sycoo!

    Ben de geçen sene mektup arkadaşı edindim, hem de formspringden. (: şimdi herşeyimi en çok bilen o, güzel oluyor eheh.

    Bu arada o nesfit şeysi güzelmiş ya, yaparım ben de! ^^

    YanıtlaSil
  2. teşekkür ederim canım, geçse iyi olacak =)

    formspringden edinmek ilginç gerçekten, gerçi bende bloggerdan edindim, hatta dedik daha önce niye aklımıza gelmedi diye. mektup yazmak, beklemek, posta kutunda bir kart yada mektupla karşılaşmak harika bir şey ama gerçekten.

    YanıtlaSil
  3. Canım benim geçsin , gitsin biran önce,
    Mektup arkadaşı ne güzel bir paylaşımdır .
    Nesfit sayesinde kilo alan biri olarak demekki şu kızlardan oldukça farklıyız heheeee bende bol ballı tüketiyordum . Mimini aldım canım benim işler azcıkın yoğun en yakın zamanda
    öpüyorum seni
    mucx :D

    YanıtlaSil

sadece blog reklamlarını yapmak için gelenler lütfen yorum bırakmasın, o tip yorumları görüp yayınlamama kararı aldım.

onun dışında bloğuma uğrayıp, yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim ^_^