18 Eki 2011

Hepi B.Day Blog!


3 yıl dile kolay. Buradan önce sadece sycorox diye bloğum vardı, bir sene kadar yazmıştım lakin ayarları sapıtınca taşındım "bir küçük kadın"dı adı. Ne tartışmalar kavgalar yaşamıştım orada. Bu blogda çoğu zaman yer vermedim. Artık hele hiç sevmiyorum. Oluyor, geliyorlar ama tınlamıyorum.

Zaman zaman bırakmanın eşiğinden döndüğüm çok oldu. Yazamadığım günler oldu, şimdi okursa ne düşünür dediğim insanlar oldu. Eleştiriyi bıraktım. Ve onların bana yararı anlatamıyorsam çizerim bende demokrasilerde çareler tükenmez düşüncesi oldu. Yazamadıklarımı çizdim, çiziyorum öyle anlatıyorum. Bu sayede uzun zaman önce bıraktığım bir şeyler karalama işine geri döndüm.

Yetenekliyim veya değilim gerçekten bunlar umurumda bile değil blog. Sadece içimden geçenler, bir Sketchbook, bir hatıra defteri, kendime dikmek istediğim kıyafetleri boyutlanmadan önceki halleri.
Yorumlara seviniyorum ne yalan söyleyeyim, utanıyorum hatta bir yorum var "bunu lütfen yayınlama, okuyup silebilirsin" demişti yazan kişi, halen saklarım öyle içten öyle mutlu eden bir yorumdu, kim olduğunu bile bilmiyorum.

Blog işini bırakamam sanırım, çok seviyorum. Bu blog sayesinde çok değerli insanlar tanıdım. Mesela bloğun doğum gününü çıkaran Finduilasz oldu, blogmania yazısı sayesinde, elleri dert görmesin, Terazi burcu olduğunu anladık.



Sana pasta yaptım blog, fıstık gibisin maşallah. Bu sene pırıl pırıl parla şekerim. Üfle mumu ve dilek dile (taş gibi Eric gibi kütür birini dile)
Hepi hepi börtday! (delilik böyle şey :)

6 yorum:

  1. 3 yıl mııı?!

    yaa kutlu olsun canım hiç bırakma zaten blogu ben de hiç bırakmicaam ve umarım 3 yılları görücem blogumun daha çook var gerçi ama olsun :)

    YanıtlaSil
  2. Nicee yıllaraaaaaa::)))))

    YanıtlaSil
  3. ooo baya olmuş ya ama iyiki varsın bundan sonrada bizi senden mahrum etme 3.yılın kutlu olsun çok çok öptüm :)))

    YanıtlaSil
  4. İyi ki doğmuş, iyi ki açmışsın.
    Hep olsun. (:

    YanıtlaSil
  5. teşekkür ederim şekerler ;)

    YanıtlaSil
  6. canım benim kaçırmışım :S
    geçmidir nedir
    ama olsun
    dileğin gerçek olsun blog

    YanıtlaSil

sadece blog reklamlarını yapmak için gelenler lütfen yorum bırakmasın, o tip yorumları görüp yayınlamama kararı aldım.

onun dışında bloğuma uğrayıp, yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim ^_^