4 Eki 2011

Lüküs Hayat! (mim)

Mia Wallace'dan mim geldiii.

Ben "hayattaki en büyük lüksleriniz" olanını seçiyorum! :)

Başta ayakkabı. Çok seviyorum ayakkabı alış-verişlerini lakin öyle gözüme her çarpanı alan bilinçsiz tüketici de değilim. Yani aldığım şeyi tepe tepe giymeliyim. Ve iyi bir yerden almaya artık özen gösteriyorum.

Sonra her kız gibi makyaj malzemesi geliyor. Marka takıntım yok, çünkü anladım ki çok ucuz markalardan harikalar çıkıyormuş (bknz. Catherine Arley pudra)
Ama mesela takma kirpik ve eyelinera dünyanın parasını verebilirim hiç acımam.

Ayriyeten Peruklar en baş sevdiklerim, beni bir perukçuya bırakın hatta unutun saatlerce takılı kalırım. Peruklara ve saç aksesuarları da benim en sevdiğim lükslerimden.

Kumaşlar...
Kumaşçılara gideyim renk renk çeşit çeşit kumaşları yükleneyim. Deri kumaşlar satan o amcaya gideyim. Ve sonra onları dikmeye girişeyim. Bayılırım bunlara.

Birde lüks ve şık yerleri seviyorum herkes gibi. Ama parası bol, içi boş oteller değil dediğim. Butik otellerin çok havalı, şık, hezih olanları var. Onlar işte. Ben 5 yıldızlık görülen, ruhsuz işletmeleri sevemiyorum bir türlü.

Benim lükslerim bunlar.

Şimdi mimlediklerim ; Aphraell, Elifinelizi, Pelin Pembesi, Stubborn ve yapmak isteyen herkes.

3 yorum:

  1. eneem ben burda mimlenmişim şimdi görüyorum yaa çok ayıp diil mi yapiim en kısa zamanda :$

    YanıtlaSil
  2. ya ben size tek tek mim var demeyi unuttum dur diğer mimlediklerimi dürteyim :)

    YanıtlaSil
  3. uppssss
    yeni gördüm şekerim lükslerini :D

    YanıtlaSil

sadece blog reklamlarını yapmak için gelenler lütfen yorum bırakmasın, o tip yorumları görüp yayınlamama kararı aldım.

onun dışında bloğuma uğrayıp, yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim ^_^