9 Eki 2011

Vampir Akademisi Çılgınlığım




Vampir Akademisinin ilk iki kitabını bir çırpıda bitirdim. Vallahi benim en bayıldığım vampir serisi oldu. Maalesef Dost'un kartını deli gibi doldurduğumdan bir ay boyunca beklemek durumundayım kitap alamam. O gün ama ne dua ettim o Dost kitabevi'nin taksit kartı olayını çıkarana :)
Geri kaldı 4 kitap ama sündürselerdi keşke dedim. Millet 19-20 kitaplık seri yapıyor, bu altı kitapta bitmiş. Özlerim vallahi. Birde diğer tarafından bakınca One Tree Hill'i sündürüyorlar diye kızıyorum, yok yok sündürmesin yazar tamam.

Kitaptaki en beğendiğim şey, onlarda teenage, onlarda yatılı okulda ama hiçbir karakterde ben çok ahlaklıyım, herşeyi iyi yapıyorum, mükemmelim havası yok.
Rose Hathaway mesela aynı One Tree Hill'in ilk sezonlarındaki yani lisedeki parti kızı çılgın Brooke Davis. Onun için bayıldım karaktere, çok doğal, cüretkar, başını boktan kurtaramayan biri. Canı istedi mi küfreden, flörtöz, kaçık. Büyüyünce Anita Blake olur dedirtiyor. Aynı zamanda babası türk bir Moroi. Kan çekiyor herhalde :))
Lissa Dragomir ise kırılgan, naif ama onun ardında kinci ve sevdikleri uğruna her şeyi yapabilecek biri.
Rose ve Lissa'nın dostluğu aralarındaki o bağ çok hoşuma gidiyor. Aynı Brooke ve Peyton gibi.
Tamam yazar acayip etkilenmiş diziden çok bariz belli.

Vee gelgelelim Dimitri Belikov yani Dimka'ya. Rose'un eğitmeni, hocası ve büyük aşkı. Adam manyak bir şey ama nasıl aşık olmasın kız, karizma desen Dimitride, seksilik desen yine onda :)
Son kitaplarda çok şey olacak ama Dimka'yı da kaybedeceğiz bir ara. Strigoi olmuş sonlara doğru ah Rose ah öldürmek zorunda kalacak zavallım.


Şimdilik okuduğum karakterleri çizdim ama daha çizerim. Tasha var, seksi Adrian var, onlarda çizilmeli, bakalım bakalım.
Filme uyarlanacakmış 2013'de benim dream cast'ım şunlar;


Rose Hathaway; Sophia Bush
Lissa Dragomir; Amanda Seyfield
Dimitri Belikov; Ben Barnes yada Gaspard Ulliel
Christian Ozera; Chace Crawford (saçlarını siyaha boyarsak gayetten olur:)
Tasha Ozera; Zooey Deschanel
Adrian; Jensen Ackles yada Charlie Hunnam


Ben Barnes dışında hiçbiri tutmayacak bence. Bari Sophia kabul etse oynamayı. Onun dışında birini Rose olarak düşünemiyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

sadece blog reklamlarını yapmak için gelenler lütfen yorum bırakmasın, o tip yorumları görüp yayınlamama kararı aldım.

onun dışında bloğuma uğrayıp, yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim ^_^