4 Eki 2011

Yine Yeni Yeniden!

Image and video hosting by TinyPic

Evet yine yaptım bunu, durduramıyoruz.

20 tane kitap vardı okunmuş, yani öyle eğlencelik. Gece evleri, Vampir Günlükleri falan. Amacım onları verip Vampir Akademisini almaktı. Bir heyecan yaptım sormayın gitsin. Dedim götüreyim vereyim. Gece rüyama girdi ya. İki tane kabus gördüm.

1. kabus; ben gidiyormuşum kitapçıya, tam kitap değiş tokuşu yaparken polisler basıyormuş mekanı, kitap satan ablayı ergenekondan içeri atıyorlarmış. Yalnız benim tepki çok komikti, "ya durun benim kitapları halledelim de ondan sonra ne yapacaksanız yapın!". Yurdum kendini düşünen insanı işte. Öyle "hıııııııı" diye uyandım. Sonra ha rüyaymış dedim geri gömdüm kafayı.
2. kabus; ben yine gitmeye çalışırken kitapçıya, bu sefer babam mani oluyor otobüsle bir yere gidiyoruz, böyle Ankara dışı hava alanı yolunda huzurlu harika bir yer. Ama ben kurtlanmışım Vampir Akademisi diye diye. Burada harika okunur diyorum, otobüsün geleceği düzergahın haritasını buluyorum, dur ya ben geri gideyim Kızılaya değiştireyim kitapları diyorum. O sırada siyahlı, bir kız yanıma geliyor o düzergaha oda bakıyor, öyle uyandım. Salak salak rüyalar, ama kabusvari havaları vardı.
Kardeşimin sırt çantası ve el çantasını aldım düştüm yola bugün. Allam bir ağır oldu, omurgam eğildi resmen. Tam giderken yolda polisler falan gördüm her yerde. Adamlar bana şüpheli şüpheli baktılar ki haklılar, tam intihar bombacısı tipimde, siyah giymiş çantalı acayip tip. Ulan dedim şimdi bide bunlar şüphelenirmiş. Ödüm koptu. Gittim yere Vampir Akademisinin 5. kitabı Ruh Bağı varmış. Cinlerim tepeme çıktı. Abi ben gece uyuyamadım kitaplar için! Ağlayacaktım o derece. Neyse onları verip 10 kitap aldım, hepside güzel şeyler. Annem "artık birkaç aşk kitabı al!" diye emredince aşk kitaplarına ağırlık verdim. Haklı vampirli, polisiye, gerilim derken fenalık geçirdik.
Uzun zamandır istediğim Tanrılar Okulunu aldım ki, çok güzele benziyor.
Sonra cinnet cinnet Dost kitabevi'nin yolunu tuttum. İnat ettim o Vampir Akademisi alınacak! Ben e-booktan okudum çok sevdim o seriyi. Yalnız e-book olayını hiç sevemiyorum, masaüstü pc ile olacak iş değil. Gittim ilk iki kitabı ve sonunda bulduğum Anitam'ın ilk kitabı Suçlu Zevkleri aldım. Dost'un kartı iyi ki varsın! ay lav yu kalp kalp. Valla kara gün dostu. Yoksa eve kös kös dönecektim.
Image and video hosting by TinyPic

Kış geldi canlarım, totomuz donmaya başladı. Bende Mia'nin bahsettiği ev hırkalarımı, şalımı ve ev ugglarımı çıkardım. Zaten ugg olayını sadece evde giyiyorum. Acayip sıcak tutuyo len. Dışarda kayar düşerim ve tabi görüntü kirliliğine mahal vermemek lazım. Şimdi doğruya doğru çok çirkin ayakkabı. Gerine gerine giyenleri anlamıyorum cidden. Bende zaten boy yok, iyice kötü oluyor.

O değil siz şala bakın önce. Çok komik bu şalı ben ördüm. Yani karelerini ördüm, annem birleştirdi doğal olarak. Sene bilmem kaç, Nalan abla ay bu şallar çok moda okulda herkes giyiyor örelim dedi, başladık örmeye. Bende neye hikmetse bir gayretli ördüm aman aman. Sonra bitti, dedim "ben bu paspası giymem yeaaa" hakikaten benim gibi birinin heveslenmesi ayrı ironikti.
Giymedim de uzuuuun süre. Geçen kış elime geldi du bi şu nasıl diye sırtıma aldım, aman allahım dehşet sıcak tutuyor! Geçen kış neneler gibi sırtımda şal, elimde kupa, ayağımda ugglar süper komik bir şekilde dolandım evde.
Ev hırkamı annem ördü, o benim canım ya. Valla tüm liseyi, ondan sonraki yılları geçirdim. Halen eskimedi, deformasyon sıfır. Çok güzel örüyor annem cadısı ya. Ben hiç çekmemişim ona. Örgüden nefret ediyorum daral geliyor.
Image and video hosting by TinyPic

Veeee haftanın bombası! Bizim perşembe pazarının sonunda bir takıcı var. Acayip süper takılar buluyoruz oradan, dedik gidelim. Onun yan standında buldum Wonder Woman pijama altını. Şaka gibi bir fiyatı vardı. Sadece bunu aldım ama bu haftada alırım, bu sefer Batman'lisi tabii.
Image and video hosting by TinyPic



Günün şarkısı; Fleet Foxes/Mykonos. Ben dinlerdim bu grubu ama bu şarkıyı nasıl es geçtim. Çok güzelmiş yahu, hiç dinlememiştim daha önce. Nolur benim bilmediğim böyle harika şarkıları gözüme gözüme sokun. Artık günlerce takılırım.
Elime alırım çayımı, ohh dinlerim kıvrılırım bir köşeye. En güzeli bu.
Image and video hosting by TinyPic


4 yorum:

  1. O şalın aynısından bende de var, aynı model, annem ördü bana da! :D

    YanıtlaSil
  2. eheheh bir ara deli modaydı ya, bende ördüm (nasıl ördüğümü hiç hatırlamıyorum ama şimdi yap deseler yapamam) sonra attım bir köşeye yazık :)

    YanıtlaSil
  3. oo iyice kışı getirdin sen:) ama bu haftasonu sıcaklık 27 derece olacakmış...

    YanıtlaSil
  4. hafta sonunu bırak bugün sıcaklık yükseldi ya, ilahi Murphy :))

    YanıtlaSil

sadece blog reklamlarını yapmak için gelenler lütfen yorum bırakmasın, o tip yorumları görüp yayınlamama kararı aldım.

onun dışında bloğuma uğrayıp, yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim ^_^