4 Kas 2011

Bu Aralar



Son zamanlardaki en büyük zevkim sıcacık çorba eşliğinde çizgi roman okumak. Bütün ateşli şeyleri bir araya topladım. Kızıl Sonja ablamızın hastasıyız tabii.

Ve Vampir Akademisinin devamını edindim. Çatlıyordum meraktan ne olacak diye o hızla Gölge Öpücük kitabını bitirdim. Geceleri kitap okuyan bendeniz için elzem bir olay çıkartmışlar kitap okuma lambası. Görünce hemen aldım annem sahiplendi ama.
En sonunda çıkan melek kartlarını da hemen edindim. Uzun zamandır bekliyordum. Kartlar çok hoş, olumlu ve insanı mutlu ediyor. Her tarzda kartım oldu ve halen doymuyorum yuh yani :)

Şöyle söyleyeyim pudra kullanan ve onun dışında yüzüne fazla şeyi sürmeyen biri olarak Catherine Arley'e aşık oldum. Bu denli ucuz fiyata (5.99 ytl) harika bir ürün olmasına şaşırdım.

Benim Dimitrim kesinlikle bu adam! Mathias Lillmåns. Zaten hastasıyım kendisinin tam Dimitri olacak şahsiyet. İtiraf ediyorum fotoğrafını çıkarıp kitabın ayracı yaptım ehehe.


Yine bir uzun zamandır istediğim şey vardı "melek kolyesi" ama ne aradım, saolsun şu Feriha taktı da ortalığa düştü :)
Normalde ben kolye takamıyorum 1 saatten fazla, sonunda boynumu ağrıtıyor. Ama neye hikmetse bu kolye ile olmadı o. Şaşırdım gerçekten.

Bulamadığım şeyler oldu, mat siyah oje ve polisan boya kalemlerini aradım aradım aradım. Yüzüme mal mal baktılar anca. Bir amca polisan boya'nın ne olduğunu bildiğimi sordu, dalga geçti resmen. Kaç aydır boyuyorum var yani kalemler hayret bişey.

5 yorum:

  1. matyas için ben de benzer duygular besliyorum doğrusu...şu postuma bi göz atabilirsin^^

    http://valkisworld.blogspot.com/2011/07/rocker-chicks.html

    YanıtlaSil
  2. ehehe hastasıyız Vreth efendinin :)
    o değil ben senin bloğunu çok geç keşfettim çok hoşuma gitti yahu, Mathias sağolsun :)

    YanıtlaSil
  3. ihihi çok tişkür ederim ben seni epeydir beğenerek izliyorum^^

    YanıtlaSil
  4. ne güzel ne doğal bi fotodur bu maşallah :)

    YanıtlaSil

sadece blog reklamlarını yapmak için gelenler lütfen yorum bırakmasın, o tip yorumları görüp yayınlamama kararı aldım.

onun dışında bloğuma uğrayıp, yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim ^_^