3 Kas 2011

Gitmek Lazım




Gitmeyi en çok istediğim ülkelerden birisi de İtalya. Yani Prag'dan sonra geliyor ama olsun. Özellikle o tarihi dokusunu merak ediyorum (ay entel gibi konuştum yıh yıh) Angels&Demons'u okurken Roma'ya gitmeyi çok istemiştim. Aynı zamanda Floransa da ilgimi deli çekiyor. Venedik çok sonra geliyor, ona da karnaval zamanı gitmezsen bir anlamı yok. Karnaval zamanı da deli para ama. Yani zengin koca bulmam şart oldu efenim :))
O değil Pisa'da şöyle aptal bir fotoğrafım olsun istiyorum çok şey mi istiyorum?
Ve deli gibi tıkınıcağım için gitmeden bir 5-6 kilo verip gitmem lazım. Gerçi italyan tarzı pizza2yı pek sevmiyorum ben, favorim amerikan tarzı kalın hamurlu ama olsun :)
Neyse şarkıyı dinleyelim Florence'in güzel sesinden şimdilik bununla yetinelim.
Bu arada artık çizimlerimi tarayıcıdan geçiriyorum, pek bir hoşuma gidiyor böyle.




1 yorum:

  1. Blogunuzu sayfamızda paylaştık, sizide saymanıza bekleriz; https://www.facebook.com/tumblogyazarlari

    YanıtlaSil

sadece blog reklamlarını yapmak için gelenler lütfen yorum bırakmasın, o tip yorumları görüp yayınlamama kararı aldım.

onun dışında bloğuma uğrayıp, yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim ^_^