25 Kas 2011

Kan Şehveti

Vampire Romance, Part II by Blutengel on Grooveshark




Vampirleri izlemek ve okumak bir süre bana yasak. Yoksa durduramıyoruz, çiziyorum karalıyorum sivridişleri.

Bu ara maşallah o kadar çok okudum ki vampir romanı, öğüreceğim kan şehvetinden. Vampire Academy serisi bitti çok şükür, ben tabi aynı yazarın yeni serisi Bloodlines'a gözümü diktim şimdide (duracaksın orada syco, sana yasakladım iki üç ay vampirleri) yakında bloğa yazacağım o değil biz bu Rafların Arasından'ı ne çok boşladık. O kadar yazar kendi kaderine terk ettik blogceğizi. Tüüü bize.

True Blood sezonunu bitirdim allahından bul Sookie kaltağı. Eric'i mundar etti orospu. Şimdide yeni sezonda Alcide'ı ele alacak. Bari ona yapma onu bırak ya. Kesin ondanda çocuk peydahlar. Pam hislerimize tercüman oldu "bıktım Sookie ve peri vajinasından" diyerek. Ağlamayasın, yüzün bozulmasın Pam, I lav yu beybi ;)
Ve benim gibi cadılı şeylere pek meraklı insan evladı bile bu cadılar sezonundan hoşlanmadıysa düşün yani okuyucu.

Vampire Diaries ise daha iyi. Gerçi halen Stephen'e gıcık olsam da. Orada taş gibi Damon var, Klaus var, esas oğlan Stephen. Klaus bizim Kıvanç tabii. Sevabına oynatsalardı da, bağrı yanık türkücü modunda gezmeseydi çocuk. Birde Elena'nın kardeşine ne olmuş ya, bir kas yapmalar, bir havalar. O dizide seksi adamdan geçilmiyor, doğal olarak izliyoruz.

Neyse Tıvaylayt'a gideyim diyorum eheheh. Şaka lan şaka hemen burnun kıvrıldı okuyucu. O kadar düşmedik daha :)
Yalnız okuyan varsa aranızda bi'şey soracağım yanaşın;
*o süzük kız vampirden nasıl hamile kaldı?

Bu arada şarkıyı pek beğendim dileyelim haydi.



4 yorum:

  1. Ben Rafların Arasından'a çok yakın bir zamanda Bulantı'yı, Çavdar Tarlasında Çocuklar'ı ve Dune'u yazacağım ama işte, kendi dertlerim bir süredir beni elimden kolumdan bağlıyorlar da, kafamda hazır bile yazılar ay yazık valla, sahipsiz bırakmayalım bizim çocuğu.

    YanıtlaSil
  2. aslında bu eleştiri size değil kendimeydi en çok, bende seri kitap okuduğumdan tüm seri bitsin öyle yazayım diye diye arayı açtık :)

    YanıtlaSil
  3. bak bu vampir akimi olayindan once harry potter vardi. herkes onu okuyordu -daha oncesine gitmeme bile gerek yok- ve herkes birgun bu serinin biteceginin farkindaydi ve birden meyer ortaya cikti. hp boslugunu doldurmak isteyen kisilerin akinia ugradi ve vampir muhabbetini hayatimiza soktu -stoker'in kemikleri sizliyordur.- ve bu konuda rowlingden daha akilli cikti ve ask olayini hemen ortaya katti. bella denilen bir salak kurtadam ve vampir arasinda sikisip kaldi.
    tamam kurtadamlar ve vampirler arasinda her zaman savas vardi bunu guzel kullandin ama neden kristal gibi parlama muhabbetini ortaya attin?
    vampirlerin kendi cekicilikleri zzaten vardi ama edvard'la bu olayin bokunu cikarttin. butun hatunlarda yedi. simdi kafamizi cevirdigimiz yerde vampir dizileri kitaplari filmleri goruyorum. strahd'i ozluyorum, dracula'nin o soylu davranislarini ariyorum.

    YanıtlaSil
  4. onu okumadım çok şükür :) hiç sarmadı hikayesi, ama annem fanı ya :))
    ama çok aptal seriler okudum yazdıklarında haklısın. lakin vampir akademisi içlerinden en güzel olanı. samimi ve eğlenceliydi.

    YanıtlaSil

sadece blog reklamlarını yapmak için gelenler lütfen yorum bırakmasın, o tip yorumları görüp yayınlamama kararı aldım.

onun dışında bloğuma uğrayıp, yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim ^_^