28 Kas 2011

Kızıl Pazartesi



Hepinize iyi haftalar diliyorum Sycocanlar!

Benim pazartesi sendromum olmadığı için ohh rahatım. Deli gibi 7'de kalktım üstüne üstlük.
Dün yine bir karar verdim!
Tam anlamıyla istediğim kiloya geldiğim vakit, saçlarım yine! kıpkırmızı olacak. Kızıllığı çok özledim. Bu sefer gözüm gibi bakacağım onlara.
Annem pek taraftar olmadı "patlıcan moru yap" diye vazgeçirmeye çalışıyor ama yemezler :)

Birde deli gibi korsajlar dikeceğim, evde bile giyersem şaşırmayın :)

Tumblr'a bu aralar yazıyorum yazıyorum yazıyorum. Tabii takipçilerim görmüyor çoğunu ya siliyorum, ya drafts'a atıyorum, küçük bir kısmı yayınlanıyor. Ama süper rahatlatıcı bir işlem tavsiye ederim.

Neyse sizi haftanın beybileri ile baş başa bırakayım.

3 yorum:

  1. Bende bi ara takmıştım kızıla ama bu irlanda kızılı denen tona. Caydırdılar :/
    http://madambfashion.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. Aynen yahu, ama kızıl sevdası bitmiyor, ne yaparlarsa yapsınlar :)

    YanıtlaSil
  3. kızıllara hep özendim...hiç bi zaman bir kızıl olamayacağım,zira biliyorum ki saç kızıl olursa at şeyine konan kelebekle aramda 7 fark dahi olmayacak.
    bu da böyle bir anımdı.

    YanıtlaSil

sadece blog reklamlarını yapmak için gelenler lütfen yorum bırakmasın, o tip yorumları görüp yayınlamama kararı aldım.

onun dışında bloğuma uğrayıp, yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim ^_^