15 Kas 2011

Mim 'Ruhunuz hangi renk?'





Mim geldi sevgili Eva'dan.
Konu ise;
1- Ruhunuz hangi renk?
2- İzlediğiniz blogçular sizce hangi renk?

Öncelikle renkleri ve anlamlarını veriyim :

Beyaz: Temizlik, saflık ve güven hissi verir. Hüzünlendirir.
Siyah: Konsantrasyonu ve özgüveni artırır. Çoğu ülkede matemi temsil eder.
Mavi: Özgürlük hissi verir ve sakinleştirir.
Yeşil: Dinlendirir ve huzur verir.
Kırmızı: Tansiyonu ve kan akışını hızlandırır. İştah açar.
Sarı: İnsana heyecan ve canlılık verir. Dikkat çekicidir.
Mor: Bilinçaltını olumsuz etkiletebilir.
Pembe: Neşe, güven ve rahatlık verir.
Turuncu: İştah açar, yorgunluğu giderir.
Lacivert: Düşünce gücünü arttır, ciddiyet verir.
Kahverengi: Toplum içinde rahatlık ve güven verir.
Gri: Alçakgönüllüğü ve dengeyi ifade eder.



Benim rengim siyah kesinlikle. Kıyafette vazgeçemiyorum özellikle. Büyüyünce geçer bu siyah sevdası, büyüdüm halen devam ediyor. Bazen de biraz mor, biraz mavi. En sevdiğim renkler zaten.

Bütün renkleri yapmayacağım en sevdiğim renkleri, sevdiğim blogcular olarak görüyorum.

Siyah; Amaltheian, siyah çok yakışıyor bacıma :)
Lacivert; Sweet Leaf, pek düşüncelidir severim kendisini pek çok.
Beyaz ; Mrs. Baros, bu renk geldi aklıma Baros'u düşününce, birde beyaz kaplanlar :)
Kırmızı; Finduilas, en güzel kızıllardan kendisi.
Mavi;Elifinelizi bloğunun cıvıl cıvıllığı ve yaratıcılığı bana maviyi hatırlatıyor.
Mor; Mia Wallace ,her ne kadar olumsuz şeyler yazılmışsa da mor iyidir. Mia harikadır.

Bu hafta sonu güzel şeyler yaptık ve ben sonunda Polisan Kuru Kalemlerime kavuştum! Polisaan duy beni, daha çok yolla bana :)
Ve çok güzel bir defter aldım.
Aynı zamanda bu botları, güzellikleri buldum. Görünce kalbim çarptı. Yıllardır kovboy çizmesi arıyordum, istediğim gibi bulamamıştım. Bu hem kovboy havasında, hemde motorcu çizmesi modunda. Aşık oldum resmen. Çok da rahat.

10 yorum:

  1. sensin harika!

    ayy siyah botlarına adeta aşık oldum!!

    ve de ben sana lacivert demiştim ama evet siyah harikadır bence de!

    hem mora da bayılırım ben İ)

    YanıtlaSil
  2. Ya şu polisan kalemlerden birde ben bulsam yeminle çok rahatlıcam hiç bir yerde yok yahuu !! :))

    YanıtlaSil
  3. Mia; inanamayacaksın ama çizmeler LCWaikiki'nin XSide olanından. Ve fiyatları çok ucuz, tavsiye ederim ;)

    Eva; polisan boyalar sadece Migros'larda var, bende ilk boyalarımı oradan almıştım sonra hiçbir yerde bulamadım. Ve yine Migrosta buldum :)

    YanıtlaSil
  4. Oyyy teşekkür ederim sycom. (:

    YanıtlaSil
  5. Sevgiler karşılıklı. :) Ve lacivert demek ha, düşünceli miyim bilmiyorum ama gereksiz bir ciddiyet içinde olduğum kesin en azından ehehe, ben de unutmayıp bir ara yapayım bundan.

    YanıtlaSil
  6. nee? cidden inanamadım ama XSide bazen iyi şeyler çıkartıyor ama bu kadarını beklememiştim :)

    hemen gidip bakmalıyım o halde! :)

    YanıtlaSil
  7. wuhuu botlar mütişmiş...ash botlara benzio azcık^^

    YanıtlaSil
  8. Valki; ash botlar daha über güzel tabii :)

    YanıtlaSil
  9. Tamam canım çok teşekkür ederim söylediğin için soluğu migrosta alıcam :D ayrıca çizimlerini yorumsuzda olsa süreklii takip ettiğim bilmeni isterim sıkı takipçi hemde hiç kaçırmıyor defalarca bakıyorum..:D çok tatlısın :D

    YanıtlaSil
  10. Sonunda netim geldi ve mimi okuyabilidim! Biraz geç dönüş yapmış oldum ama...
    Ayrıca beyazı çok severim(:

    YanıtlaSil

sadece blog reklamlarını yapmak için gelenler lütfen yorum bırakmasın, o tip yorumları görüp yayınlamama kararı aldım.

onun dışında bloğuma uğrayıp, yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim ^_^