25 Ara 2011

Annem

Annem by Candan Ercetin on Grooveshark



"Uzayan sohbet gecelerinde rolleri unutup dost oluruz,
Bizi bağlayan bu kan değil yalnız annem biz birbirimize kalanız."

Annemin bugün doğum günü. Onun en sevdiğim fotoğrafını çizdim bende. Yeşilçam artizleri gibi çıkmış değil mi :)İlk okul çocukları gibi halen hediye olarak resim yapıyor oluşum ayrı bir komiklik :)

Annem şarkısı ise bizim şarkımız. Ve bu söz beni koparır. Gilmore Girls kızları gibiyiz biz onunla. Hatta dizi cnbce'de yayınlanırken sizi izleyip yapmışlar diyenler olmuştu. Onlarla izlediğimiz dalga geçtiğimiz programlar bile aynıydı (uydudaki yemek yapan obez fransız kadınları)

Kendisine mutlu yıllar diyorum ^^

4 yorum:

  1. Canım benim iyiki varsın ve benim önce kuzum sonra can yoldaşımsın ...Bazen kim anne kız merak etsekte senin annem olmaktan hep gurur duydum ...Seni seviyorum bitanem...

    YanıtlaSil
  2. ne kadar güzel annen hakkında dediklerin. ikinize uzun sağlıklı ve mutlu yıllar dilerim canım..

    YanıtlaSil
  3. Buket; sende kızınla ileride bizim gibi olursun gibi geliyor bana :)

    Finduilas; evet çok benzetirler bizi :)

    YanıtlaSil

sadece blog reklamlarını yapmak için gelenler lütfen yorum bırakmasın, o tip yorumları görüp yayınlamama kararı aldım.

onun dışında bloğuma uğrayıp, yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim ^_^