6 Ara 2011

Çok yönlü blogger ödülü

Çok yönlü blogger ödülü gelmiş canım Mia Wallace'den

Ödül Kuralları:


1- Ödülü bize veren kişiye teşekkür ediyoruz ve blogunun linkini veriyoruz:
Teşekkür ederim Mia'cığım, vallahi bende senin bloğu pek seviyorum. Linki Mia Wallace


2- Hakkımızda 7 gerçek paylaşıyoruz

Aslında bunu yazayım ki, önüne gelen bana laf sokmak istediği zaman bunları söylüyor.

1. Kısa boyluyum evet. Küçücük bir kızım. Aslında sülün gibi de olmak istemezdim. Tamam belki bir 5 cm uzun olsam daha iyi olurdu ama olmamış ne yapayım. Sütten nefret etmenin getirisi, siz yapmayın genşler :) Birisi bana laf sokmak istediğinde "sen kesin kısa boylu, şişman klasik türk kızısındır" diyor. Diyet yapıyorum, zaten çok da kilom yok. Ama ellerimden ayaklarımdan tutup çekmediğiniz müddetçe boyumun uzaması için bir halt yapamam dimi :)))
Hem zaten çok güzel olmak gibi bir kaidem de yok. Olduğum bana yetiyor.

2. Çizim için eğitim almadım. İstedim evet ama sınavları kazanamadım. O yüzden bırakmıştım zaten çizmeyi. Ne işime yarıyor ki diye düşünüyordum. Sonra bu bloğda tıkandığım, yazamadığım bir zamanda tekrar çizmeye başladım. Şimdi ise kendi kıyafetlerimi tasarlamak, içimden geçenleri anlatmak, sevdiğim kitap karakterlerini, müzisyenleri çizmek hayatımda en zevk veren şey. Bloğun bana en büyük getirisi bu oldu.

3. Müziksiz yaşayamam. Mutlaka yanımda bir şey çalacak.

4. Bana sürekli "hadi şunu yapalım, görüşelim!" diye üstüme üstüme gelen insanlardan direkt olarak uzaklaşırım. Sinir oluyorum ya öylelerine. Nereden bu samimiyet? Nette konuştuğum insanlarla çok çok samimi olmalıyım ki, görüşeyim. İki twitterdan muhabbet edince çok yakın olduğumuzu sananlardan sıkıldım. En komik tarafı da naz yapıyorum sanmaları. Yürü git ya ne naz yapıyorum ne bir şey, istemiyorum seni oldu mu?

5. Eski kafalıyım. Yani uçuk kıyafetler giyebilirim, saçlarımı renkten renge sokabilirim. Ama hayata bakış tarzım çok antika. Eskisi gibi yaşayan insanları seviyorum. Şimdiki ucuz muhabbetlerden, saçma salak ilişkilerden kaçıyorum. Jane Austen, Charlotte Bronte, Elizabeth Gaskell, Cahit Uçuk kafasındanım. Evet inanıyorum bir gün benim gibi eski kafalı birini bulacağım.

6. Milletin "Cosplay" diye baktıkları kıyafetleri normalde giymeyi seviyorum. Mesela şimdi medieval tarzı bir elbise dikeceğim. Annem Merlin'den, LOTR'dan fırlamış gibi olacaksın diyor. Oda alıştı bana, fikrimi anlatınca "hadi git al kumaş, yap" diyor :)

7. Milletin "entel" farz ettiği ve ortamlarda ağzını büze büze fikir teatisi yaptığı filmlerde uyuyorum. Maalesef ki bir türlü adam akıllı izleyemedim.


3- Sevdiğiniz 10 blogçuya bu ödülü verin ve verdiğinizi de haber verin:

Öncelikle yeni tanıdığım ama tarzına bayıldığım blogger Valkiye vermek istiyorum ödülümü

Ve harika bir anne, blog sahibesi kendisi, hele o sofraları çok güzeldir Pelin Pembesinin

KremalıKahve'nin kahve kupalarıyla bezeli yeni bloğu Kahve Kupası(benim kupam da var orada:)


Güzel yazılarıyla Aslısın

Yine yeni keşfettiğim bir blogger kendisi, ama çok sevdim ben onu Güngör/Renkli Kitap

Benim her böyle listelemede asım, dünyada yaşayan elf kızlarından Finduilas

Çok yetenekli kendisi, güzel şeyler yapıyor, yaratıyor Elifinelizi

Oda yetenekli, blogdaki videolarının hastasıyım asıl :)Larien Beyinütüleyen

Son postundan da anlaşılacağı gibi yetenekli güzel birisin Aphraell

Secret Garden ve kore dizileri seviyor, aynı zamanda bende yazılarını okumayı seviyorum. Mathilde Tahon



Benim ödüllerim bu kadar şekerler, görüşürüz.

13 yorum:

  1. Öncelikle teşekkür ederim :) Benim de en çok istediğim (imkansız) şeylerden biri Jane Austen karakteri olmaktır. Ayh ne güzel olurdu ^_^

    YanıtlaSil
  2. eski kafalı birini bulmakta zorlanacağını hiç sanmıyorum ;)

    YanıtlaSil
  3. etrafta çok var eski kafalı anlamında dedim sana diyomuşum gibi olmuş =)

    YanıtlaSil
  4. Mathilde Tahon; vallahi yok, olsun istiyorum yahu.

    Euphoric; yok şekerim yok eheheh :)

    YanıtlaSil
  5. Euphoric; öyle anlamadım da o etraftakiler de fazlasıyla yontulmamış öküz oluyorlar, benim istediğim romanlarda var ancak ehe

    YanıtlaSil
  6. çok teşekkür ettim sycocuğum. bu mimi yapmaya çok üşeneceğim için şimdiden söylüyorum, yapsaydım "yolların ustası, çizimlerinin hastasıyım." diye seni koyardım. kıhkıh.

    YanıtlaSil
  7. ÇOK ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM, BENİ DE UNUTMADIĞIN İÇİN...

    YanıtlaSil
  8. teşekkür ederim (: sen de benim asımsın.
    LOTR'dan fırlamış gibi olacağın kıyafetleri de bitince görmek isteriz.:p

    YanıtlaSil
  9. hiii çok tişkür ederim çok mutlu oldum ki =^.^=

    YanıtlaSil
  10. çok teşekkür ettim :)
    bu mim blogcanlarda dolaşıyor şu günlerde .
    ama seninki sanki fazla gerçek olmuş .
    tamamiyle net ve cicili bicili sözlerle giydirmemişsin .
    sanıyorum bu yazdıklarından sonra burda olduğuma şaşırmadım :D

    YanıtlaSil
  11. Larien Beyinütüleyen; çok tatlısın yahu ^.^

    Buket; aklımdasın vallahi, bloğunu sofralarını pek severek takipteyim

    Findu; bekleyin bekleyin, coming soon diyim :)

    Valki; rica ederim

    Elifinelizi; çok teşekkür ederim güzel sözlerin için ^.^

    YanıtlaSil

sadece blog reklamlarını yapmak için gelenler lütfen yorum bırakmasın, o tip yorumları görüp yayınlamama kararı aldım.

onun dışında bloğuma uğrayıp, yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim ^_^