1 Ara 2011

Cursed



Ramen+kitap iyi gidiyor. Gerçi kitap+kahve olayına ulaşamaz ama olsun. Yine vampir romanı allahım sana geliyorum, Anne Rice cezbetti bu sefer beni.
Dün bir ton kumaş aldık. Yarın öbür gün fotoğraflarını çekerim. Ama aklım o gümüşi gece mavisi kadifede kaldı çok feci. Ondan wiccan/elf tarzı bir elbise dikersem pek güzel olur. Gerçi nerede giyeceğim hiç bilemiyorum. Sırf o elbiseyi giymek için Halloween partisine giderim o derece.
Kollarını mavi şifondan yaparım, gümüş renkli harçlarla süslerim. Vallahi giymeye kıyılmaz :)

Bu arada kızıl saç takıntım yine tavan yaptı. Eski kızıl hallerime bakıp bakıp iç çekiyorum. Bu kızılı yaptığımız en güzel kızıldı. Ama ben bundan sonra kuaföre boyatırım hiç uğraşamıyorum artık. Birkaç ay sonra (tahminen doğum günümde) yeniden kızılım diyeceğim. Bu sefer saçlarımda uzun upuzun olacak. Ve aralara dread'lar yapacağım düşünün sapıtmaları :)
Zaten o zamanlarda bu bloğ çizimlerin yanında şunu bunu diktim, şunları giydim bloğu olacak. Sapıtmış gibi dikmek istiyorum.

Bu arada o arkadaki iç karartıcı çizimde bana ait. Yıl tahminen 2004 olmalı. Bir sabah kalktım gözümü açar açmaz başladım bunu çizmeye. Ama niye çizdiğimi bende anlamadım. O sıralar çok yakın olduğum arkadaşım Cursed da aynı saatlerde kolunu doğrayan kız çiziyormuş. Burada da onu çizmiştim, aynı kolu sargılı. Sonra görünce şok olmuştuk. Ben hediye ettim ona. Allah bilir atmıştır, görüşmüyoruz kendisiyle. Bu fotoğrafı her gördüğümde o gün geliyor aklıma. Birde fotoğrafın çekildiği gün. Deli gibi kıyafet değiştirip fotoğraflar çekmiştik. En büyük kaygımız vampire freaks'a ekleyince onları acayip havalı olacağımızdı. Ahehehe hey gidi :)



Öyle işte. Hayat geçiyor, ben halen kızıl da kızıl :)

7 yorum:

  1. kızıl forever^^...kesinlikle kızılşın olmalısın çok yakışıyomuş...sanırım ben ebediyen kızıl olucam o derece seviyorum kızıl saçlarımı^^

    YanıtlaSil
  2. Kızıl halin de bir başka güzel he! Keşke bana da yakışsa (:

    YanıtlaSil
  3. teşekkür ederim canım, vallahi sana da çok yakışıyor kızıl ;)

    YanıtlaSil
  4. Baros; teşekkürler ^.^
    ben seni sarı haricinde düşünemiyorum vallahi, sarı saçın çok yakıştığı ender kişilerdensin bebeğim ;)

    YanıtlaSil
  5. Kızıl saç gerçekten çok yakışıyormuş sana=) Bu arada Pandora'yı beğendin mi? Sürekli görüyorum ama almadım henüz;)

    YanıtlaSil
  6. masa örtüsü puantiyeli falan ne güzeldi ama en güzel sensiin!

    YanıtlaSil
  7. ay utandırıyorsunuz beniii :)

    Güngör; fena değil, bitsin yazarım rafların arasındana

    YanıtlaSil

sadece blog reklamlarını yapmak için gelenler lütfen yorum bırakmasın, o tip yorumları görüp yayınlamama kararı aldım.

onun dışında bloğuma uğrayıp, yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim ^_^