12 Ara 2011

Emilie Autumn


Rapunzel by Emilie Autumn on Grooveshark


Bir sevdiğim şarkıcı çiziminden merhabalar efenim. Emilie Autumn'a bayılıyorum, tarz olarak olsun, şarkılar olarak, yaratıcı bir kişilik olarak iyi ki var diyorum.


Gothic olabilir zaten en çok ona yakışıyor bu tarz. Kareli etekler, korsajlar, çizgili ve file çoraplar, kalp teması stilinin olmazsa olmazları. Ve tabii kızıl saç! Muhteşem oluyor ona. Hatta diğer renkler olmamış diyorum (bir dönem sarı yapmış, bir dönemde siyah uzun gezinmiş)



Ben kendisinin müziğine Yemekler ve Müziklerde kalpli pankek eşliğinde yer vermiştim. Oradan nasılmış diye dinleyebilirsiniz. Ayrıca pankeklerim harika olmuştu tavsiye ederim :))


"I'm your Opheliac
I've been so disillusioned
I know you'd take me back
But still I feign confusion
I couldn't be your friend
My world was too unstable
You might have seen the end"

der ve sizi en sevdiğim şarkılarından Rapunzel ile baş başa bırakırım ;)

3 yorum:

  1. wooouw bayıldım ben bu hatunun tarzına ama aynı ben dermişim^^...sayende keşfettim bak bak bitiremedim fotolarına^^

    YanıtlaSil
  2. valki; evet senin tarzına çok yakın tarzı, şarkıları da güzel, kıyafetlerine bayılıyorum, sahne şovları hele harika ya, keşke türkiyeye gelseler

    YanıtlaSil

sadece blog reklamlarını yapmak için gelenler lütfen yorum bırakmasın, o tip yorumları görüp yayınlamama kararı aldım.

onun dışında bloğuma uğrayıp, yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim ^_^