26 Ara 2011

Finduilas



Uzun zamandır düşündüğüm şeydi sevdiğim bloggerları çizmek. İlk çizimim elf prensesimiz Finduilas oldu. Umarım beğenir. Onun bugün doğum günü. Kaç yaşında acaba 500 var mıdır? :)

Kendisine sevdikleriyle beraber uzun ve sağlıklı, bir ömür dilerken blog yazmaktan hiç ayrılmamasını salık veriyorum. Okurken hakikaten ya dedirten yazıları, orta dünya fanı olması, Güzel müzik zevki, kızıl saçları ve doğallığıyla kendini direkt olarak sevdiriyor.

bloğunun linkini vermeme gerek var mı bilemiyorum ama Tuşların Tıkırtısı güzeldir.

İyi ki doğdun Findu! ^^



5 yorum:

  1. Ağzım kulaklarımda şu an inanır mısın (: Ya ne kadar teşekkür etsem az gerçekten, zaten sana ve çizimlerine bayılıyorum bir de beni çizmişsin. Off havalardayım şu an (: Çok mükemmel olmuş! (:

    YanıtlaSil
  2. ne harika bi sürpriiizzz! bayıldım yine süper çizim tabiisi sycorox :)

    YanıtlaSil
  3. Şahane bir doğumgünü hediyesi olmuş inan , harikasın :D

    YanıtlaSil
  4. ben de isterim yahu =)
    çok güzel olmuş,eline ve düşüncene sağlık..

    YanıtlaSil

sadece blog reklamlarını yapmak için gelenler lütfen yorum bırakmasın, o tip yorumları görüp yayınlamama kararı aldım.

onun dışında bloğuma uğrayıp, yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim ^_^