29 Ara 2011

Her Yerde Kar Olsun!

Her Yerde Kar Var by Nilüfer on Grooveshark




Şarkıda "yağma kar dur artık" diyor ama sen bakma ona Mikael reyiz lütfen yağdır artık! Ya bir yılbaşı karlı, lapa lapa geçsin. Bir hafta sonra yağdırıyorsun hep yapma bunu.

Bugün yılbaşı filmlerini hallediyorum, bir yandan da yemekler. Truffle yapacağım (dr ötker saolsun:) Sonra bizim ekmek bayiinin über devasa eklerlerinden alacağım. Cips neyim kesin almam lazım! (uzun zamandır yemiyorum) Yeni yıla orman kaşlarımla girmemek için onları da halledeceğim. Çok işim var çooook!
Çizimdeki yılbaşı çiçeğinin desenini kumaşa aktardım pek güzel oldu. Yılbaşı postumda göreceksiniz.
Şu kızın tacından gördüm geçen. Neredeyse alıyordum sonra dedim kızım o kadar kaçırma ehehe :)

Sizi Nilüferin güzel sesi ile bırakayım ben işlerime gideyim.

2 yorum:

  1. yeni yıla nasıl gireceğime karar veremiyordum yazını okuyunca aklıma bazı fikirler geldi :D ilham verdin bana :D

    YanıtlaSil
  2. miwako; merak ettim ama ^^

    YanıtlaSil

sadece blog reklamlarını yapmak için gelenler lütfen yorum bırakmasın, o tip yorumları görüp yayınlamama kararı aldım.

onun dışında bloğuma uğrayıp, yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim ^_^