4 Ara 2011

Kitap Ayraçları #1


Kitap ayraçları en sevdiğim şeylerden. Lakin çok tarzıma uyan orjinal olanlarını bulamıyorum ben. Kolları sıvadım Amy Brown illustrasyonlarından çıkarttım. Sonra kartlara (çoğu düğün davetiyesi) zımbaladım. Tabii biraz süslü olsun istediğim için deriler, kurdeleler ile daha şatafatlı hale getirdim. Vallahi sevdim Sycocanlar ben bunları :)

Alcest'in ocak ayında çıkaracağı albümden seyirlik bir şarkı var elimde. Ben çok beğendim ve merakla albümü bekliyorum. Haydi dinleyelim, kahvemize eşlikçi olsun ;)




3 yorum:

  1. çoook beğendiiim şahane olmuşlar^^

    YanıtlaSil
  2. benim kocaman bi koleksiyon nitelğinde kitap ayracı kutum var ama bunlara bayıldım!

    YanıtlaSil

sadece blog reklamlarını yapmak için gelenler lütfen yorum bırakmasın, o tip yorumları görüp yayınlamama kararı aldım.

onun dışında bloğuma uğrayıp, yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim ^_^