31 Ara 2011

Mrs. Baros



Eveet yine geldik bir blogger çizimine. Yeni yılın ilk günü doğmuş olan fıstık Gülşah Özyılmaz yani nam-ı diğer Mrs. Baros'u çizmeye çalıştım nacizane.

Gülşah çok güzel kız (her ne kadar mütevazi davransa da) taş gibi hatun denilenlerden :) eski bloggerlardan, çok sağlam müzik zevki olan ve film/dizikolik biri. Biscolata erkekleriyle arzı endam etmişliği ve bizi çatlatmışlığı var :)

Ayriyeten pizza sever. Hatta dominos halen reklamlarında neden yer vermiyor merak ediyorum. Angry Birds hayranı. Bu ikiliyi ne zaman görsem aklıma o geliyor ister istemez :)

Ve ben ne kadar Prag'a gitmek için deli oluyorsam, oda o kadar Barcelona'ya gitmek için evrene mesajlar yolluyor. Bu sene gideriz ve huzura ereriz umarım.
Bilmeyeniniz yoktur yakında kitabı da çıkacak. Sen kimseye bakma kitabına odaklan güzelim ;)

Mutlu bir yaş diliyorum ve günlerin pizza gibi dolu dolu geçsin diyorum.



4 yorum:

  1. müthiş olmuş ya.eline sağlık yine! :D

    YanıtlaSil
  2. YA BİR SANİYE! SANA İNANAMIYORUM BEN YA! HARBİDEN İNANAMIYORUM.
    ÇİZİMLERİNE AŞIĞIM BUNU BİLİYORSUN.
    VE SEN BENİM İÇİN BENİ ÇİZMİŞSİN. YEMİN EDERİM HAVAYA UÇTUM BURADA ŞAPŞAL ŞAPŞAL SIRITIYORUM YARIM SAATTİR SAYFANA BAKARAK. YA OFFFF (((: ÇOK FAZLA MUTLU OLDUM. NASIL GÜZEL İNSANSIN SEN YA. ÇOK ÇOK ÇOKÇOK ÇOK ÇOK ÇOK ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM. YA RESMEN UÇTUM!!! (((((:

    YanıtlaSil
  3. Mrs. Baros; tekrar mutlu yaş dilerim, beğendiğine çok sevindim, uzun zamandır takip ediyorum severek, ee haliyle neleri sevip sevmediğini biliyorum hatta biraz önce Angry Bird'ünü görünce gülümsedim ister istemez eheh

    YanıtlaSil

sadece blog reklamlarını yapmak için gelenler lütfen yorum bırakmasın, o tip yorumları görüp yayınlamama kararı aldım.

onun dışında bloğuma uğrayıp, yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim ^_^