22 Ara 2011

My Heart Is An Apple


Pure Love (feat. Dolores O'Riordan) by Zucchero on Grooveshark


Bu çizimi yapalı uzun zaman oldu, konsept bir şeyler yapacaktım ama unuttum :)
Etsy'de dolaşırken görmüştüm fotoğrafı. Saç bantları yapan güzel bir kadın. Teresa Joy çok hoş şeyler yapıyor mutlaka bakın. Çizmeden edemedim. Çok tuhaf dünyanın bir ucunda biri seni çiziyor haberin yok. Ulaşmadım kendisine ulaşsam iyi olur aslında. Yeni şeyler eklemiş, yine çizersem şaşırmayın :)




Elma enteresan meyve. Kendisini çok fazla sevmem (ama bir elmalı pasta gerçeğini kabul ederim o ayrı) Ben Havva olsaydım mutlak, aman bunu mu yiycem diye burun kıvırır cennette mutlu mesut yaşar giderdim :)
Pamuk prenses de aynı haltı işlemiş. Cadıya aman senin olsun benim evde mis gibi mantar sotem, yanına pilavım, tramisum var teyzem haydin çüüüüz! derdim :)
Güya tok tutar, beni acıktırıyor :)


Şarkı ise Zucchero/Dolores O'Riordan düeti "Pure Love" pek güzel ama.



Görüşürüz Sycocanlar siz bana bakmayın elma sağlıklıdır ;)

3 yorum:

  1. steampunk çizimleri hasret ve merakla beklemedeyim haberin ola^^...elma konusunda sana katılmadan edemicem ayrıca ihihi^^

    YanıtlaSil
  2. aa ben severim elmayı :))

    YanıtlaSil
  3. Ama cadılar elma ıle kandırır herkesı:)) ama dur bakıs acısını degıstırdıgınde ben yemem yedırrıım oluyor bu degılmı ehueheuhu:D

    YanıtlaSil

sadece blog reklamlarını yapmak için gelenler lütfen yorum bırakmasın, o tip yorumları görüp yayınlamama kararı aldım.

onun dışında bloğuma uğrayıp, yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim ^_^