11 Ara 2011

Orta Dünya Kadınları


Muzicons.com
Beni tanıyanlar çok sıkı bir LOTR fanatiği olduğumu bilirler. O kadar sevmeme rağmen çizememiştim, zaten sevdiğim şeyleri çizerken zorlanıyorum nedense :)
Neyse Orta Dünya kadınlarına başladım.
Benim sevdiğim ve kendimi bulduğum kadın Eowyn! Hele o Pellennor savaşında Nazgül'e kafa tutup "BEN ERKEK DEĞİLİM!" diyişi ve onu öldürmesi ile ablacım değme erkeklere taş çıkartırsın dedirtti. Sonrasında yine sevdiğim karakter Faramiri kaptı abla :)


Galadriel ise biraz tırsılacak ablamız. Gerçi onun ışığı sayesinde Sam ve Frodo yollarındaki umutsuzlukları aşabildiler. Cate süper oynamış yahu. Başka biri gitmezdi o role.
Ve Evenstarımız Arwenimiz. Açıkçası hastası değilim, iyi niyetli hoş abla, kolyenin ise hastasıyız :)





Yani öyle Sycocanlar, daha devam ederim Orta Dünya dolaylarına şimdilik bu kadar efenim.
Giderken bir May İt Be dinleyelim ;)

4 yorum:

  1. benim favorim galadriel^^...çok cici çiziosun ama sen yaa ben de böle yetenekli olmak isterdim dorusu^^

    YanıtlaSil
  2. Yahu ben Lotr okumadım. Sıkı bir Harry Potter fanıyım. Onu da sever miyim ki? Hiç konusunu falan da bilmiyorum, ama hep duyuyorum.

    YanıtlaSil
  3. valki; teşekkürler şekerim ^.^

    Mathilde; bende Harry Potter sever biriyim, onu seven LOTR kesin sever, tavsiye ederim ;)

    YanıtlaSil
  4. LOTR Lord Of The Ring'miş :S Ay ben açılımını bilmiyordum, karakterler de aynı gibi falan demiştim çizdiklerini görünce. Bir saflık, salaklık mevcut üzerimde son zamanlarda.

    YanıtlaSil

sadece blog reklamlarını yapmak için gelenler lütfen yorum bırakmasın, o tip yorumları görüp yayınlamama kararı aldım.

onun dışında bloğuma uğrayıp, yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim ^_^