8 Ara 2011

Pandomim



KahveKupasında benimde kupam mevcut. Çok güzel bir blog olmuş, kupanızın fotoğrafını çekin yollayın, sizde yer alın.
Bu kupayla neler neler içtim, ne çizimlerime şahit oldu. Çok seviyorum ama kendisini. Bu arada bitter çikolatayı çok seven bendeniz bu portakal birlikteliğine bayıldım. Acayip bir şey. Lakin yerken aklıma anneannem geliyor. Çok severdi portakallı drajeyi. Ve Polisan boyalarım, kıymetlilerim.
Yeni pikabımız buda. Neşe Karaböcek var. "Aşkına Doyum Olmaz" diyor. Dinlemek için BURAYA tık!


Bazen hiçbir şey söylemeden her şeyi anlatırsınız.
"Söylememek söylemekten daha dürüst bir davranıştır" der MŞŞ Bad'lik Amirinde.
Bir bakış, bir duruş size mısralarca yazıdan, saatlerce konuşulan bir konudan daha değerli gelir.
Onun için tavırlarıyla konuşan insanlar daha gerçek gelir bana.


Bu filmin en çok sevdiğim kısmıdır. O ilk baştaki çantalı bücürük ve pandomimciler. Çok hoşlardı.


7 yorum:

  1. tam bi kupa delisiyim ben^^...artık dolaba sığdıramıyorum valla ihihi...şahane bi post olmuş...ben de bi mug ımı yollasam mı acaba^^

    YanıtlaSil
  2. Yine çizimini ve paylaşımını pek sevdim!
    Genelde film önerilerine pek meraklanmayan ben izlenesi listeme filmi ekledim bile :)

    Teşekkürler.
    Sevgiyle Sycorox :)

    YanıtlaSil
  3. Şu çizimlerin nasıl keyifli anlatamam sana

    YanıtlaSil
  4. ben de göndericem valla yakındır :)

    ama o ne güzel bi çizimm!

    YanıtlaSil
  5. canım benim kupan , kalemlerin ve çoookk ama çokkk benimde olmasını arzuladığım pikab .
    bir an için süzüldüm geldim , bir parçada portakallı bitterden bir parça aldım :)

    YanıtlaSil
  6. Valki; sende yolla evet :)

    Delibu!; mutlaka izle Paris versiyonlu olanı çok güzeldi, sonra New York olanı da çekildi ama aynı etkiyi veremedi

    Mrs. Baros; öperim ^.^

    Mia; yolla şekerim takipteyim :)

    Elifinelizi; umarım olur pikabın, onda müzik dinlemek çok huzur veriyor bana ;)

    YanıtlaSil
  7. Ödüllü Bir mimin var bende :)

    YanıtlaSil

sadece blog reklamlarını yapmak için gelenler lütfen yorum bırakmasın, o tip yorumları görüp yayınlamama kararı aldım.

onun dışında bloğuma uğrayıp, yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim ^_^