16 Ara 2011

Polyvore "Ekose Setleri"







Uzun zaman olmuş Polyvore setlerimi paylaşmayalı. Her hafta bir kere paylaşayım en iyisimi.

Benim en sevdiğim desen yıllardır ekose. Bakmayın şimdi moda olduğuna, ben giyinmeyi her dem sevdim. Ve bir dolu set icra ettim böyle. İlk Gri Ekoseli setteki o şirin şapka ve atkıdan istiyorum "ANNE DUY SESİMİ!"

İkinci setteki elbise banko bir şey. Onu her zaman her şeyle giyebilirsiniz. Tabi o postcard clutch süpermiş.

3. set Emilie Autumn kıyafetinden arak bir set.

4. ise çok istediğim bir şey olacak. Kareli gömleğin altına tül etek. O geek gözlükler, kırmızı saç! Ayakkabılarsa acayip tezat. Bu ayakkabılar olmazsa converse olacak! o kadar :)

Zarf şeklindeki H&M çantadan almayı istiyorum bu arada.



Haydin bakalım XOXO :P



3 yorum:

  1. polyvore hasreti çeken birine ilaç gibi geldi doğrusu
    süper olur bencede mutlaka haftada enazından bir
    ekoseyi öyle seviyorum ki
    özellikle kırmızı olursa setlerinin hepsinde özel parçalar var,ayırtedemedim hepsiciğini pek bir sevdim :D

    YanıtlaSil
  2. Thank you so much for this great webite! It is very informative.

    YanıtlaSil
  3. Hello. And Bye Marry. IT was nice to see you at this sweet suger house.

    YanıtlaSil

sadece blog reklamlarını yapmak için gelenler lütfen yorum bırakmasın, o tip yorumları görüp yayınlamama kararı aldım.

onun dışında bloğuma uğrayıp, yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim ^_^