28 Ara 2011

Süsleme Zamanıııı

Let It Show by Hannah Fury on Grooveshark



Bugün ağaç süsleme çalışmalarına başlayacağım. Öncelikle masa için bir örtü boyayacağım. Bu sene özel bir şey aradım ama bulamayınca iş başa düştü kızım! dedim :)

Ağaç süsleniyor diye laf atanlara gıcık oluyorum. Ne var yani özeniyorsak, hoşumuza gidiyorsa. Ben bu tip ritüelleri hep sevdim. Tıpkı hıdırellez için özel gül ağacı aldığım gibi. Ya da ne bileyim bayramlarda uğraşıp gülpare yaptığım için. Onun için ağacımı da süslerim arkadaşım. Şirin geliyor bana. Noel babayı da kapıdan karşılarım dermişim ehehehe :))

Ağacım mini boy, çoğu süsü de kendim yaptım. Yalnız şu melekli süslerden istiyordum. Neyse artık onuda seneye alırım :)

Plastik ağaçlar kullanın yalnız. Açıkçası benim içim acır bir ağacın kesilmesine bu iş için. İşte bu bana korkunç geliyor. Sırf süslemek için ağaç kesilmesi çok acımasızca. Onu yapmayın hee!

Yengemin kuzeni var, amerika da yaşıyor. Acayip güzel bir konsept yapmışlar. Kar yağmış zaten (bizde istiyoruuuuuuz!)
Bebişlerine kırismaslı tulumlar falan giydirmişler, çok özenmişler ya bayıldım resmen.

Bu arada postu yazarken Hannah Fury diye bir hatunla tanıştım, kendisinin müziğine hayran kaldım. Tori Amos+Emilie Autumn arası bir yerde. Tam benim tarzım. Dinleyin bakalım ;)

Neyse şekerler karın yağmasını dileyelim de yılbaşı akşamı elimizde sıcacık kestanelerle yağan karları izleriz ;)

2 yorum:

  1. bizim evde hala öyle duruyor hiç bir yılbası havası yok telaş yok :)

    haftasonu annem çamağacını çıkardı bakalım nolacak önceden çook heveslenırdım artık pek kalmadı :)

    YanıtlaSil
  2. evet ya doğru söyluyorsun , krismıs falan diye değil de seviyorum ben de süslü şeyleri. müzikte güzel :)

    YanıtlaSil

sadece blog reklamlarını yapmak için gelenler lütfen yorum bırakmasın, o tip yorumları görüp yayınlamama kararı aldım.

onun dışında bloğuma uğrayıp, yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim ^_^