28 Şub 2011

Miu Miu Kuşları


Image and video hosting by TinyPic
Şüphesiz Miu Miu kuşları bize için ilham için geldiler.
Bu ayakkabıları giymem ama izlerim çok şekerler. Pembe rengi sevmeyen bendenizi bile kendilerine ilk andan hayran bırakmışlardı.
Ve bu kuşlar DIY projelerinin baş kahramanları oldu (bende böyle bir projeye imza atabilirim önümüzdeki günlerde)
Sevimsiz pazartesini bile uçurup giderler.
Şarkımızı dinleriz(Lykke Li) kahvemizi içer, Kimi ni Todoke'nin 2. sezonunu izleriz bu pamuk şeker manyağı havasını dağıtmadan.


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic

21 Şub 2011

Her Kanat Sesi'nin Bir Şarkısı Var






"Bir zamanlar kuş insanların olduğu bir ülke varmış.
Kanat çırpıp, özgürlük şarkıları söylerlermiş.
Masmavi saçları, psişik yetenekleri ile göreni büyülerlermiş.
Kuş prensesleri çok güzel olur, onlar kanat çırptıkça yeni bir şarkı doğarmış.

Ve bu günlerin şarkılarının ataları, hep o kanatların sesi ile doğmuş."

Evet böyle bir hikaye yok tabi ben uydurdum çizerken. Ama bence şarkıların kendi öyküleri, her şarkının bir ailesi, yurdu ve ataları var.

Bu kuş kızları Mu Kıtası kitabını okurken sembollere takılıp çizmiştim.
Kim bilir belki varlardır bilemeyiz tabiii





Bunlardan endamdan görünüşleri.

20 Şub 2011

19 Şub 2011

Asi Melekler






Varya geçen hafta 2 gün harıl harıl bu kitabı okudum. Ve anladım ki, ben böyle ekşınlı heyecanlı kitapları seviyormuşum. Hani herkes'in bir tarzı olurya, ben işte şu şu tarz romanlardan neyim okurum diye, işte ben onu bir türlü diyemezdim yani ben her tarz okumayı seviyorum derdim utana sıkıla.
Artık derim. Ekşınlı roman seviyorum ben.
Ekşın edebiyat! :P

Geçenlerde gittim bir ton melekli neli kitap aldım, 3'ü kişisel gelişimli ay melekler şöyle cici, böyle iyi enerjileri böyle muhteşem tarzında çok olumlu neli.

Diğer ikisi ise tamamen farklı düşmüş meleklerle ilgili. Biri "Hush Hush/Fısıltı" diye Twilight'ın düşmüş melekli versiyonu cinnet gıcık bir şey(tavsiye etmem harlequiinle fantastik karışı salak bir şeydi)

diğeri ise bu Asi Melekler.
Bu yalnız çok fena elinizden düşüremiyorsunuz.
Yakında Rafların Arasındanda tanıtıcam kaming suuun
Bir gece uyumadım bitirdim. Ama nasıl bitiriş!
Bir yandan The Walking Dead izler modda (tırsak mode on)
Diğer yandan kitap, sonra Dexter başlıyor onu izle
Bir yandan melekler neyim. Abovv korktum sabaha karşı bir yerlerden zombiler, katiller, Giborlar, Nefiller neyim çıkacak diye.

Tabii iki gün sonra bombastik korkutucu resmen beni uykumdan sıçratan rüya görmemde cabası.
Şöyle söyliyeyim korku romanı değil. Hatta çok sürükleyici ve merak uyandırıcı. Ben tabi durur muyum hemen çizdim karakterleri.

Ve ayrıca bu şarkıyı dinlemeyeli epey olmuş. Varya resmen büyük nostalji oldu bana. Anısı var şarkının (psst öyle duygusallı neli değil bambaşka bir anısı var çekmeyin başka yere höttt)

17 Şub 2011

Zoo Be Zoo Be Zoo




Image and video hosting by TinyPic

Demiş Sophia.
Şimdi kahve alıp okumaya devam edelim Ye Dua Et Sev olayını.
Şarkı eğlenceli pek çok, yapıştı dilimin orta yerine.

16 Şub 2011



Alman pastası ile yeşilçay çok iyi dost gibi gibiler.
Yeşilçay Alman'ın kaloriliyim insanları imandan çıkarıyorum suçluluğunu yok ediyor, içi rahat bir şekilde ölüyor bizim Alman. Öyle...

Sonra hep beraber ver elini Prag, ver elini Paris memleket memleket dolanıp kitaplar, renk renk ayakkabılar alıyoruz, müzik dinlemenin dibine vurup, aristokrat bir burun kazanıyoruz.

Yersen.

Ben yedim Almanı, içtim Yeşili, gittim geldim, puanlı kumaşın acı kaderi masa örtüsü olmaktan çıkarıp bebe yakalı bir şey olması gerektiğini şimdi şimdi anladım.

14 Şub 2011

Wait, and please stay Did you mean to push me away?

"Böyle bir kırmızı elbise çok hoş olur sanki.
Çizimini yapıp yaza diksem çok çok hoş olur hatta.
Ve böyle bir manzaralı ev hayalimdir,
Elisa taşınıyorsun madem ben yerleşebilirim mesela"

İki dakikada şiir yazdım gerçekten çok edebik biriyim.

13 Şub 2011

Friends and liars don't wait for me 'Cause I'll get on all by myself



Doğum günümmüş.
Yoluma devam ediyorum evet.
Şimdi üfleyelim mumları ve sevdiğimiz şarkıyı dinleyelim.

Holding Out For A Hero






One Tree Hill'in son bölümü çıtır çerezlik bölümdü kızlar süper kahraman kostümleriyle oradan oraya koşturdular.
Onları görünce bende bir çizim patlatayım dedim durur muyum? :)
(Figür yapmaya başlayınca bundan yapacağım, kafama koydum:)

Bir SuperHero olarak Syco çok yaman bir şey olur bence :)


Kahramanımız Syco-Rox! gücünü aydan alıyor.

Ay'ın enerjisini üzerinize püskürtür.
Telepatik olarak zihinlere girip kötülerin kafalarının içinde gezer, cirit atar.
Avuçlarındaki Psi-top enerjisi ile düşmanı çarpar malup eder.
Ayriyeten süper hafiye ve iz sürücüdür!
Aha bende B. Dazzled takımındayım artıkın!
Savulun kötüler korkun benden hıh!

10 Şub 2011

Sular Kaynattım



Image and video hosting by TinyPic
"Çok özel bir tarafın yoktu
Ne çok havalı ne çok havadar
Hatta biraz boğucu
Çokça yorucu

Bazı günler pas kokardın
Ve her zaman küs olurdun
Bana ve hayata
Köşedeki bakkala

Ama
Kettleda sular kaynattım
Boğazımdan içeri akıttım
Öyle bir his sensizlik
Kalbimi yaktı

Öyle bir acı sensizlik
İçimi yaktı

O kelimeyi yanlış söylerdin
Rengi atmış tişört giyerdin
Boyun biraz kısaydı
Dünyan çok dardı

Eğriyi hep doğru sayardın
Konuşmaz konuşmaz konuşmazdın
Kafan hep kıyak
Bana çokça uzaktın

Ama
Kettleda sular kaynattım
Boğazımdan içeri akıttım
Öyle bir his sensizlik
Kalbimi yaktı

Öyle bir acı sensizlik
İçimi yaktı"

Demiş Melis Danışmend ve çok da iyi etmiş. Albümdeki birçok şarkıyı "bunu ben yazsam böyle yazardım" diyerek dinliyorum. O yüzden bu blogda bol bol o şarkılara rastlamanız doğal. Bu şarkı da onlardan biri. Hatta ilk dinlediğimde şok olmuştum. Sonra bu çizimi yaptım gayri ihtiyari, şarkıyı loop'a almış dinlerken.

Bazı şarkılar biz konuşamazken, bizim yerimize dillenir derdimizi anlatırlar.
Kettle benim için onlardan biri. Kahvemi alırken düşüncelere dalıyorum her defasında, acı duyuyorum istemsizce, kulağımda arka fonda şarkı, bir yudum alıyorum ve hayata devam ediyorum, olması gerektiği gibi...