30 Mar 2011

Sons Of Anarchy Tişörtü


Hey Hey, My My
Image and video hosting by TinyPic

Geçen yaptığım Minelli tişörtüne ek olarak Sons Of Anarchy tişörtü yapmıştım. Vallahi çok severek giyiniyorum. Sons Of Anarchy zaten çok aşırı sevdiğim dizilerdendir ve hep tişörtüm olsun istiyordum. Özellikle uzun zamandır böyle gri bir tişört istedim ama ne zaman bir gri tişörtle karşılaşsam beğenmediğim bir yanı oluyordu, bende kendim dikmeye başladım her zamanki gibi. Dikişin avantajlı yanı bu aslında. Tam istediğin gibi oluyor diktiklerin ve beden tipini diktikçe daha çok tanıyorsun. Ne yakışır ne yakışmaz iyice anlıyorsun.

Ben böyle salaş kıyafetleri seviyorum, tarzım biraz grunge ve rock chic arası bir şey :)
Model olarak çok basit çalışıyorum, aksesuarlarla yada çizimlerle süslüyorum.
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

SAMCRO adamı ile kanka olduk kolay olmadı onu çizmek. Adı Hüsamettin artık onun.
Hüso nassın lan?
Image and video hosting by TinyPic


Ve sıra kombinlemeye geldi.
Bu tişörtü kot, topuklularla, siyah vintage yelek ile kombinledim önce.
Image and video hosting by TinyPic

Bir de kot şort, siyah DIY çizmelerim, leopar Serpil Çakmaklı çoraplarım ve şapkam, bol aksesuarla kombinlemiştim geçen. İkiside bence oldu.
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Evet çizmeyi bu hale ben getirdim, ankle çizmeydi ve artık pek giyemiyordum. sonra Şurada yazdığım tozlukları geçirdim ve zımbalı konçlar yapıp taktım ve tamamen değişti. Bu sene sürekli giyindim ve işe yaradı. Özellikle katlayınca içinden kumaşı görünmesi ayrı bir hava kattı.

Ve aksesuar olayı benim olayım. Karl Lagerfeld'e bir anlamda bu yüzden aşığım sanırım. Onunla ilgili Lagerfeld Confidential belgeselini izleyenler anlarlar. Bu zımbırtıların çoğu yine bana ait :)
Image and video hosting by TinyPic


29 Mar 2011

Bu Ayakkabılar Benim Olsun!



Secretlayıp çizdim bekliyorum evren kardeşin beni duymasını. Duy beni huuuu şşşşşşş!

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic




24 Mar 2011

Neon Meleği




Image and video hosting by TinyPic

Geçen ay hayatımın en tuhaf zamanlarını yaşadım. Zorlandım kafam karıştı, hatta deliriyorum sanırım dedim.

En zorlandığım anımda bana "Sen kendine ne zaman odaklanacaksın?" diye sordu. Yaptığım tüm hataları bir bir anlattı, hatta kafama kafama çarptı.

Hatta halen devam ediyor, korkularımla yüzleşmem gerektiğini söylüyor mesela. Ben o korkularla neler yarattım çünkü geçen sene.

Hani ‎" Bir şeyden sürekli korkarsan, onun gerçekleşmesine sebep olursun.” diyor ya Sylvia aynen bunu uygulamamam için uğraş veriyoruz bu aralar.

Bu sene çok zorlandım, çok ağladım, çok hayal kırıklılığı yaşadım. Hele biri var ki, onun hayal kırıklılığını daha yeni yeni atlattım.

Bana sorduğu sorularda;

Kendine ne zaman odaklanacaksın?
Kendini ne zaman seveceksin?
Başkalarının olaylarının senin olayın olmadığını ne zaman anlayacaksın?
başı çekiyordu. Doğruydu odaklandığım şeyler o kadar aptalca ve saçmaydı ki. Kendim haricinde herkesle ve herşeyleydim ben. Kendi istediğim hiç bir şeye zaman ayıramıyordum ki, bu çok saçma tüm gün evde olan biri için son derece saçma.

Başladık bir yerden, en azından artık kendi işime yarayan şeylere odaklanmaya başladım.

Herkesin "yeter!" dediği bir anda bir şeylerin çözülmesini sağlayan o ilahi ve tuhaf gücü görmesini isterim.

En azından kendinizle karşılaşmanızı, doğrularınızla hatalarınızla bir olmayı falan...

Bende bunu çizdim o zamanlardan birinde. İsmi Neon Meleği


23 Mar 2011

Minelli Tişörtü



Son zamanlarda kendime bir şeyler dikmeye takıldım iyice. Tasarlıyorum kesiyorum, boyuyorum sonra dikiyorum.
Modelleri kolay seçiyorum, salaş olmaları hoşuma gidiyor.
Bu tişörtün illustrasyonunu BURADAN edindim. Çok hoşuma gitti. Çizdikten sonra annem seninle, mittirik olmuş bu dedi (mittirik=kuzenim)

Kumaşa aşağıdaki şekilde geçiriyorum, yaparken Nouvelle Vague dinledim bol bol haribo yedim :)

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic


Sonrasında bitince dikişini yaptım, saç bandımsı bir aparat ekledim. Evet kırmızı fiyonk görünce benden beklenmiyor ama bu aralar fiyonklara bayılıyorum.
Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic


Ve bu şekilde kombinledim. Geçen giyindim hatta böyle.
Image and video hosting by TinyPic

Tişört-pantolon;bana ait
Kemer;vintage
Terlikler;FLO


15 Mar 2011




Akseuar olayını çok seviyorum, yüzük ve kolye manyaklığı mevcut bende.
Bir de tüy küpe.

Image and video hosting by TinyPic

Fimo yani polimer kil ile de çalışmaya başladım. İlk yaptığım için biraz acemi işi oldu ama olsun :)
Image and video hosting by TinyPic

Hadi şimdi kahvemizi elimize alıp biraz Dylan dinleyelim.

14 Mar 2011

Çok Özlemişim Ana Temamız Bu!

Blogger kapandı kapanalı boşluğa düştüm. Bloğumu başka bir yere geçirme fikrine kesinlikle HAYIR! diye ısrar ediyorum ve değiştirilen dnsler benim pc'yi mahvedince sap gibi kaldım ortada. Şimdi baktım girilebiliyor hemen fırsattan istifade bir post yazayım dedim. Belki Yemekler ve Müzikleri geçirebilirim başka yere ama burası olmaz. Burası benim ilk yuvam :/

Gördüğünüz üzere mavi saç takıntım tüm hızıyla sürüyor.

Image and video hosting by TinyPic

Ve elele dergisinin verdiği Tanrıça tarotu çok ilgi alanım oldu bu aralar.
Acayip ötesi doğru çıkıyor ve baktıklarım şok geçiriyorlar. Geçen gün baktığım kadının gözleri doldu. Bu sayede mitolojik tanrıçaları deli gibi araştırıyorum yine.
Ama benim asıl istediğim kartlar Doreen Virtue'nin Başmelek mesaj kartları. Bu ay çıkacakmış hemen gidip edineceğim.
Tarot olayında beni asıl soğutan şey, olumsuz fallarda boğulacakmışım gibi olmamdı. İnsanların önümde üzülmelerinden hiç hoşlanmıyorum ben. Onun için bu tanrıça kartlarının enerjileri çok olumsuzluk içermemeleri tam istediğim şey. Melek kartları çok daha olumlu oldukları için sanırım onları deli gibi istiyorum.

Image and video hosting by TinyPic