15 Oca 2012

Bu Aralar İzlediklerim



Beni birazcık tanıdıysanız ne denli dizi manyağı olduğumu anlamışsınızdır. Amerikan, İngiliz, Türk, Japon, Kore hiç fark etmiyor :)
Bir ara ama resmen sıkıldım. Tam da sevdiğim dizilerim başlama tarihlerine denk geldi ve halen izleyemedim. SAMCRO kaldı ya düşünün.
Bu aralar yine kıvama gelmeye başladım. Önce Secret Garden'ı bitirdim, sonra merak ettiğim yeni sezon dizilerine göz atmakla devam ettim.

Once Upon a Time, Grimm, Lost Girl




Bu sene sanırım Pamuk Prensesin senesi olacak. Nasıl bir popülerliktir ya anlamadım. Diziyi beğendim ama Evil Queen'in hastasıyım. Özellikle masaldaki hali süper. Emma Swan yani Jennifer Morrison'u House'dan severdim zaten buradaki bıçkın abla halleri hoşuma gidiyor.

Grimm'i ilk bölüm itibariyle pek beğendim. Hem fantastik hemde polisiye. Tam benim tarzım yani :)

Veee uzun zamandır gördüğüm ama sonra izlerim bir diziye başladım, hatta ilk sezonu bitmek üzere.
Lost Girl!

Çok feci sevdim bu diziyi ben. Konusu klasik, fantastik hatta yer yer Supernatural. Bir ton tür mevcut. Sevdiğim yanı Trick'in barındaki orta dünya göndermeleri :) hatta yer yer çok komik oluyor. Hatta bir yerde orta dünya dan esinlenmişsin diyince Trick'in kim kimden esinlendi? demesi çok güldürmüştü.
Tüm izleyenler gibi bende Kenzi hayranı oldum. Behzat Ç'de Şule neyse burada da Kenzi o.



Esas kız Bo hem kendini bulmaya çalışan biri hemde artık kimseyi öldürmeden kaçmadan yaşamaya çalışıyor. Taş gibi hatun tabii, erkek kadın fark etmeden çatır çatır götürüyor önüne geleni. Tabii Kenzi'nin desteğiyle :)
Bence Bo doktor hanımı alsın kurt adam polis Dyson Kenzi'ye kalsın. İkisine birden sahip olamazsın kızım biraz paylaşımcı ol :))


Dyson ve Kenzi'yi pek yakıştırıyorum. Kenzi'nin ölü ayağı çorbasını içip neredeyse öbür tarafı boylayacağı bölümde birbirlerini kollamaları, Dyson'un Kenzi'nin başında bekleyişi onu sahiplenmesi falan çok hoştu. Bo ile dialoglarından daha gerçekçi geliyor bana. Hele Dyson'un kurt adam olduğunu görünce Kenzi'nin tepkisine kahkaha attım resmen eheheh :)



Kenzi karakterini oynayan Ksenia Solo'yu daha önce Life Unexpected'den biliyorum. Orada dominant, sinir bir kızdı. Burada ise her bölüm çeşit değişik bir peruk takan, bıcır bıcır, çok şirin, eğlenceli, hayatın tadını çıkaran, gotik bir hatun. Dizinin arka planda kalan karakteri gibi görünse de asıl sevilen sanırım o.
Ben kıyafetlerini tarzını, makyajını, peruklarını pek bir seviyorum.





Kenzi ve Bo'nun dostlukları, Bo'nun onu sanki kardeşi gibi görmesinin sonunda Şulevari bir iş çıkmaz umarım diyerek postu sonlandırayım, mutlaka izleyin pek seveceksiniz, Supernaturalı seven bunu da sever diyim anlayın ;)

2 yorum:

  1. bende buaralar the secret cırcle ve once upon a tıme a takmıs durumdayım

    YanıtlaSil
  2. tamda yeni bir dizi arayışına girmişken karşıma çıkan dizilere bak :D hangisine göz atsam önce bilemedim ki??

    YanıtlaSil

sadece blog reklamlarını yapmak için gelenler lütfen yorum bırakmasın, o tip yorumları görüp yayınlamama kararı aldım.

onun dışında bloğuma uğrayıp, yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim ^_^