6 Oca 2012

Hayal Panom


2012'nin gelmesiyle (daha alışamadım evet) tepemde duran panomu sevdiğim şeylerle doldurma gereği duydum. Bir nevi hayal panosu oldu (bol Prag'lı fotoğraflar falan:)
Melek köşesi de diyebiliriz aslında. Cadılar, tanrıçalar hep başımın sütünde eheh




Uzuun zamandır (kartları aldığımdan beri) bana çıkan kart YENİ BİR DÜNYA oldu. Ama ısrarla çıkıyor. Bugünde aynı şey oldu.

Kartın anlamı;
Meleklerin senin için yeni bir dünya yaratıyorlar. Işık, bolluk, güzellik dolu dünya. Bunu hak ettin" diyor.
Vallahi olsun artık yeni yeni şeyler, hazırım! :)


Detoks'a başladım. Yılbaşından beridir kahve içmiyorum. Çay'ı da yasaklamıştım ama geçen kötü oldum, akşamları bir bardak içiyorum onu. En çok yeşil çay içiyorum, allahtan seviyorum da. Tabii törensiz, keyifsiz olmaz :)
Aykut Oğut'un Everen'den Torpilim Var kitabını okurken eşi Esra çok ilgimi çekmişti. Oda gününü küçük küçük törenlerle süslüyor. Aykut harıl harıl çalışırken, o arkadaşlarıyla kahve keyfinde. Uzuuun saatlerini öyle geçiriyor. Sonra işlerine geçiyor, kendini yormuyor. 3 yılın sonunda bakıyorlar ikisi de aynı yolu kat etmişler, aynı kazancı elde etmişler. Esra keyifle yaşamış, mutlu olmuş, Aykut ise çılgın gibi koşuşturmuş, stresli olmuş.
Bu çok güldürmüştü beni. Vallahi ehli keyf olmak güzel şey. Arkadaşlarım derler "kızım her şeyi törenle yapıyorsunuz" diye. Gerçekten öyle :) Mesela kahvemi bitter çikolatasız, sodasız, süssüz, kitapsız yada sohbetsiz sevmem. Çay oldu mu kavala kurabiyem olacak, ince belli bardak olacak, güzelce demlenmiş olacak. Yeşil çay için özel bardaklar, kupalar arayan bir manyağım ben :)
Doğum günü oldu mu, mutlaka pastayı kendimiz yapmalıyız. Öbür türlü anlamı olmaz.
Kitap okuyorsam özel köşemde okumalıyım :)
Yemek masası özenli olmalı gibi :)
Çizim yaparken bile ya müzik olacak, yada tv açılacak, köşemi kimse kapmayacak.
Tamam abarttığımın farkındayım ama güzel be bunlar. Hayatı çekilir kılan detaylar.

Pegasus yayın evinden kazandığım kitaplara başlayayım dedim Nijura'ya başladım. Bakalım nasıl.
Bir çay molası verelim hadi ;)


7 yorum:

  1. herşeyi usulunce özenerek yapmak çok güzel birşey bence ben eskiden hiç birşeye özenmez aman böylede olsa olur derdim ama şimdi yavaş yavaş değişiyorum dediğin gibi hayatı güzel kılan detaylar bunlar dikkat etmek lazım :)

    YanıtlaSil
  2. Evet ya keyif yapmadan hayat geçer mi, arada küçük mutluluklar yaratmak lazım. Çay + Kitap keyfine bayıldım, ne güzel bir çaydanlık o öyle! Ben evde oturup keyif yapmayı da çok severim, iş hayatının stresinden şöyle bir karar aldım; kalan boşlukları sevdiğim şeylerle doldurarak hayattan daha büyük bir zevk alacağım^^ Bu arada kendine hediye almak geldi aklıma yazını okurken; ben kendime hediye alınca onu bile hediye paketi yaptırırım, daha mutlu, daha keyifli oluyorum böylece;))

    YanıtlaSil
  3. valla çok benziyoruz birbirimize. ben de herşeyde keyif ararım. tören ritüellerin bile benimkiler gibi :)

    YanıtlaSil
  4. miwako; detaylar çok önemli, insanı mutlu ediyor, birde şu var sen yapınca çevrende yapmaya başlıyor

    Güngör; evet böyle şık özel bir kutuda hatta. dur ya ben doğum günümde kendime bir hediye alayım bari eheh:)

    Buket; seninkilere zaten bayılıyorum, masalarınıza, sofralarınıza, ehli keyf olmak güzeldir evet :)

    YanıtlaSil
  5. çok güzel özellikle kitaplı keyif köşene bayıldım, kışın tadından yenmezz kitapları ve çaylı okumaların...:)

    YanıtlaSil
  6. ben de tam bi ritüel insanıyımdır aynı senin gibi...burcunu çok merak ettim şimdi ama^^...ben koçum yükselenim de aslan ihihi^^

    YanıtlaSil
  7. cimcime; orası mutfak masamız aslında ama, tüm günümüz orada geçiyor denebilir :)

    valki; kova burcuyum ben, sen tam ateş kadınıymışsın ama ^^

    YanıtlaSil

sadece blog reklamlarını yapmak için gelenler lütfen yorum bırakmasın, o tip yorumları görüp yayınlamama kararı aldım.

onun dışında bloğuma uğrayıp, yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim ^_^