25 Oca 2012

Pamuk Prenses



Snow White by Jaymay on Grooveshark


"Güzelsin Kraliçem, buraların en güzeli sensin
Ama ne var ki, yüksek dağların ardında
Cücelerin küçük, şirin evindeki
Pamuk Prenses dünyalar güzeli."


Kraliçe o kadar sinirlenmiş ki, ne yapacağını şaşırmış, hemen bir sepet dolusu kırmızı elmayı almış ve pamuk prensesin bulunduğu eve gelmiş. Pamuk prensesin kapısını çalıp ona kırmızı elmalarından ikram etmiş, bu kırmızı ve zehirli elma pamuk prensesin boğazına takılmış kalmış ve oracığa yığılıp kalmış.

11 yorum:

  1. Bu muhteşem olmuş!! Once Upon A Time'ı ben de izliyorum ve çok seviyorum ama oradaki Pamuk Prenses'i pek sevemiyorum nedense, bu çizimdeki tam bir Pamuk Prenses!Bayıldım=))

    YanıtlaSil
  2. canım ne kadarda mahsun çizmişsin :)

    YanıtlaSil
  3. bayıldııııııııııım^^...yine mükemmel bi çizim ama özellikle benim çok sevdiim snow white olunca söz konusu konu mankeni ekıstıra ekıstıra bayıldııııım^^

    YanıtlaSil
  4. sonra prens gelmiş onu opmus uyandırmıs.. vee sonsuza dek mutlu yasamıslar sanıyorsanız yanılıyorsunuz,prensın hevesı gecınce prensesı aldatmaya baslamıs eve gelmez olmus karı kız kumar hersey varmıs prenste...... devam edımmı:)

    YanıtlaSil
  5. Güngör;teşekkürler ^^
    aynen gıcık oluyorum oradaki pamuğa ama kraliçenin masaldaki haline hastayım :)

    Elif; dimi masum masum yatmış kalmış :)

    Valki; teşekkürler ^.^
    once open a time'ı kesinlikle öneririm sana güzel dizi ;)

    YanıtlaSil
  6. stub; yok öyle diil o, şimdi izliyoruz sonunu once open a timeda, çocukları olmuş kaybolmuş, masal öyle kalmış baya baya çetrefilli, prensde felçli yatıyodu en son :))

    YanıtlaSil
  7. Yaw o cocuklar prensten degıl ki:)

    YanıtlaSil
  8. ne olumsuz hatunsun la, masalların bile olumsuz :))

    YanıtlaSil
  9. Hayat boyle gerçekler acıdır hatun:) ehuehuehuehu masalın sonunda goktende 3 elma dusmuyor tas dusuyor tas:D ehuehe

    YanıtlaSil
  10. stub; haftasonu görüşeceğiz biz dimi, ona göre hazırlıklı ol derim ben :)

    YanıtlaSil
  11. Ya bu kar durumları ne yAAA ne ankarası eve gıdemıyorum :)

    YanıtlaSil

sadece blog reklamlarını yapmak için gelenler lütfen yorum bırakmasın, o tip yorumları görüp yayınlamama kararı aldım.

onun dışında bloğuma uğrayıp, yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim ^_^