18 Oca 2012

Red Blooded Woman


Kırmızı olan her şeyi seviyorum. Ama şarap eh işte, çok fanı değilim :)
lakin görüntüsünün hastasıyım. Hele şarap kadehleri en bayıldığım şeyler. Zaafım var herhalde. Daha yeni koca kadehler aldım, onları kullanmadan, geçen çok güzel bir takım gördüm.
Ha şarap içebiliyor musun deseler, dediğim gibi fanı değilim bana vereceksin rakı, vereceksin viski ihya olurum. Bira'nın mesela sıcak ve öldürücü yaz günlerinin haricinde yüzüne bakmam (iyiki!) Burnu havada entel şarap kızlarından niye olamadım ben ya :(

Bir Gunah Gibi Gizledim Seni (aþk-ý memnu) by Ajda Pekkan on Grooveshark
Neyse yeni çizimim şarap kızı böyle havalı bir başlık olsun diye red wine yaptım ama şimdi düşündüm de hiç havalı olmamış.
Şarabı da en çok sanırım
Ajda Pekkan'ın Bir Günah Gibi şarkısına yakıştırıyorum. Bihter'i anıyoruz tabii genç gitti yavrucak :)
Haydi dinleyelim ;)

8 yorum:

  1. Çizime bayıldım! Çok yaratıcısın Sycorox :) Ayrıca Şarap yakıştırması güzel olmuş :)

    YanıtlaSil
  2. biri kırmızı mı dedi ihihi...yine harika hep harika yahu çizimler^^

    YanıtlaSil
  3. bu şarkıyı ne severdim 1992 yılındaki albümündeydi
    şarap mevzusu bana görede değil
    banada vericen tekilayı
    birdahakine rakı bardağına koy bizi :D

    YanıtlaSil
  4. çizime bayıldım gerçektende.:)
    Bende beklerim bloguma.
    http://merveyilldiz.blogspot.com

    YanıtlaSil
  5. Çizim de konu da çok güzel...
    İllüstrasyon başarılı, tebrikler...

    YanıtlaSil
  6. teşekkürler çok mutlu oluyorum yorumlarınıza ^.^

    YanıtlaSil

sadece blog reklamlarını yapmak için gelenler lütfen yorum bırakmasın, o tip yorumları görüp yayınlamama kararı aldım.

onun dışında bloğuma uğrayıp, yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim ^_^