22 Oca 2012

Sansa ve Bir Pazar Postu



Bugün mutfaktaki köşemde kitap okumaçlı, ders çalışmalı ve çizim yapmalı bir gün geçirdim. Kitaba gelirsek şayet evet aşk romanı :) hatta saçma sapan bir şey. tam bir amerikan romantik komedi. ama tuhaf bir şekilde sardı. böyle romanlara da ihtiyaç var. hoş romantik biri olmasam da okuyalım da bir şeyler öğrenelim diyoruz ;)



Bizim mutfak köşesini biliyorsunuz artık. Nana'daki mutfak köşesi gibi oldu bizim için. Büyük önemi var hayatımızda. Bir süre annem eski koltukları attığı için sandalyelerde takıldık lakin hiç olmadı. Sonra bit pazarına gidip bu büro mobilyalarını olabilecek en komik fiyata aldık. Ve onlarda hem rahatsızdı hemde güneş sayesinde bir tuhaflaşmışlardı. Annem dün arızaya bağlayıp minderler dikti ve rahatsızlık sona erdi, üstüne de bu harika örtüleri dikti (kendileri sofra bezi olur) veee fin! sonuç bence harika oldu. Kadına biyonik diye boşuna demiyorum ben :)


Öyle sevdim ki mutfağı her yerden çektim fotoğraflarını eheheh. Yılbaşı çiçeklerini de atamıyoruz bir türlü, kıyamıyoruz diyelim :)




Sansa Finlandiya'dan çıkan bir hatun. Yeni keşfim. Savior albümünü öneririm. Kimse bilmiyor kendisini, youtube da bile çok videosu yok. Albüme gelirsek son derece güzel bir indie albümü. Kış günlerine gayet gidecek bir havası var. Albüm kapağı ilham verdi çizeyim dedim. İleride duyacağız ismini demedi demeyin ;)
İyi dinlemeler, Boys şarkısı pek güzel ;)

14 yorum:

  1. Ya, mutfağınıza gerçekten hayranım, gerçekten bir gün çatkapı geleceğim Syco Ankara'dayım, hadi mutfağınızı göster bana diye. :) Annenin ellerine sağlık.

    Ayrıca Sansa'yı da sevdim, normalde dinlemeyeceğim, indie diye burun kıvırıp geçeceğim şeylere sen sevince şans veriyorum, heheyt.

    YanıtlaSil
  2. Ne güzel bir köşe burası böyle :) Sırt ağrılarından muzdarip olduğum için oturarak kitap okuyamıyorum ben çok özeniyorum böyle cam kenarında kahve kitap çikolata ikilisine :( Tadını çıkarmak gerek :)

    YanıtlaSil
  3. Aaa Mabel :)
    Orada oturup ders çalışmak bile huzur verir insana. Ders çalışmak yani, o kadar, öyle güzel...

    YanıtlaSil
  4. Ay köşeye bayıldım, gelip kıvrılıp kitap okuyasım geldi. Bizim evde hiç böyle kitap okunacak bi köşe olmadı senelerdir şikayet eder dururum :)

    YanıtlaSil
  5. annenin ellerine saglık dediğimii söyle muhtesem sırınlıkde olmuslar cunkuu:)orda bi kahve ıcmek ısterdimm:)

    YanıtlaSil
  6. Sevil; gelsen ne iyi olur, süper olur :)

    KediDeli; vallahi ben artık burada yaşar oldum pc2de değilsem mutlaka mutfakta köşemde kıvrılmış oluyorum :)

    Nerwen; ders çalışmak ancak burada birazcık çekilir oluyor :)

    Aphraell; gel şekerim ;)

    Merve Yıldız MY. Fashion; kahve, sohbetler falan harika oluyor gerçekten :)

    YanıtlaSil
  7. Saatlerce kal çıkma evden tadında ki sanırım öyle
    gözlüklerden bende de var ahah çok şirin oluyor insan bunları takınca
    yalnız not aldım kitap aklımda kaldı
    mucx

    YanıtlaSil
  8. mutfak köşeni ben bilmiyordum ama görünce bayıldım. kahve içilir, pasta yenir, kitap-dergi okunur, etraf seyredilir. off of bayılırım bunlara. yeni hatunumuza da bayıldım bu arada..

    YanıtlaSil
  9. öyle benimde günüm orada geçiyor, eski halindeyken koltuklar yoruyordu bir süre sonra ama şimdi harika oldu vallahi :)

    YanıtlaSil
  10. fatih köprüsüyse ora kapını çalacağım.

    YanıtlaSil
  11. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  12. bekle beni bu hafta içi:)

    YanıtlaSil

sadece blog reklamlarını yapmak için gelenler lütfen yorum bırakmasın, o tip yorumları görüp yayınlamama kararı aldım.

onun dışında bloğuma uğrayıp, yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim ^_^