8 Oca 2012

Steampunk


Benim çok sevdiğim bir olay steampunk akımı. Uzuun uzun yazmayacağım, isteyen nette bir araştırma yapıp ne olduğuna vakıf olabilir.

Giyim tarzı olarak çok hoşuma gidiyor açıkçası. Steampunk'ı keşfedene kadar kahverengi/siyah birlikteliğine mesafeli yaklaşan bendeniz, şimdi bayılıyor mesela.
Çok güzel takılar mevcut lakin bulmak iş.
Mesela eski pilot gözlüklerinden edinmeye çalışıyorum bu ara ben :) birde saatlerin iç kısımlarını sökmek takılar vs. yapmak var planlarım arasında :)
Dedemin eski köstekli saati iyi ki varmış.
Bu arada bir demiryolcunun torunu olarak steampunk, benim için kan çekiyor işte olayı oldu tam :)
Eski ve viktorien bir tarzı olduğu için korsajlar, etekler vazgeçilmez.
İleride ne giydim postları yaptığım zaman göreceksiniz bendeki steampunk etkilerini (az kaldı az)



Çizimlerin hepsi ayrı ayrı zamanlarda yapıldı. En sonuncusunu sanırım haleti ruhiyeme göre yapmışım. Bu aralar öyle acayip olaylar oluyor ki dünyamızda, beynimiz kıyma makinasından çıkarmış gibi aynı aşağıdaki gibi akacak yakında ( rasta oluuum onlar:)

3 yorum:

  1. yine harika çizimler olmuş ama^^...ben de çok seviyorum steampunk esintili bi anime var çok ünlü hatta belki biliosundur full metal alchemist izlemediysen tavsiye ederim harikadır^^

    YanıtlaSil
  2. aa evet duydum onu ama izlemedim, listeme alayım hemen

    YanıtlaSil
  3. Harika bir yoldur !
    Mutlu Noeller! :)

    YanıtlaSil

sadece blog reklamlarını yapmak için gelenler lütfen yorum bırakmasın, o tip yorumları görüp yayınlamama kararı aldım.

onun dışında bloğuma uğrayıp, yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim ^_^