9 Oca 2012

Trip The Darkness




Bu klibi ilk izlediğimden beridir çizmek niyetindeyim. Bence güzel olmuş ve Scabbia hatunun hastasıyım zaten.
Klibin teması beyaz ve siyah olayı bana o gudik gece evi serisindeki kötülüğün ve korkunun simgesi beyaz boğa ve iyinin muhteşem güzelliğin simgesi siyah boğayı hatırlattı ister istemez.

Her ne olursa olsun, siyahı ve beyazı seviyorum. Yin ve yang'da olduğu gibi birbirinin tamamlayıcısı onlar. Herkesin içinde bir kötü olduğu gibi iyi de var. Olay şu ki, onları nasıl kullandığımız. Yoksa Sauron da özünde iyi bir kişiydi belki dimi ama :)


rmoKDX on Make A Gif, Animated Gifs

10 yorum:

  1. ah cok ozeniorum boyle cizimler yapabilenlere. :)

    bu arada blog'umdaki cekilise beklerim. :)) http://the-lizard-queen.blogspot.com/2012/01/hediye-pixe-loldan-sec-begen-al.html

    YanıtlaSil
  2. çizimler muhteşem görünüyor her zaman ki gibi!!

    lacuna coil Enjoy the Silence şarkısı ile tanımıştım ben :)
    bu şarkıyı dı çok sevdim uzun zamandır dinlemiyordum.

    ben bu hatuna bayılıyorumm

    http://www.youtube.com/watch?v=rRkc08_dR-0&feature=relmfu

    bir de Alexi :)

    http://www.youtube.com/watch?v=rQk3TQcTjdo&feature=fvwrel

    YanıtlaSil
  3. ssdesignbutik; angela gassow zaten baş tacı hatun (yakında çizimi gelebilir)
    alexi iyidir ama ben mathiasçıyım (vreth)eheh :)

    YanıtlaSil
  4. çizimleri bekliyorum yakında :D

    YanıtlaSil
  5. kusura bakma dacmdan düşercesine olacak ama çıldırıyorum az kaldı :)
    makeagif yaptın ya?
    yazına nasıl ekledin.
    çıldırıcam sabahtan beri.
    gifi yaptım, imageshacke filan kaydettim herşey hazır
    yazıya ekleyemiyorum.
    bir el atar mısın şu garibe :)

    YanıtlaSil
  6. ya imageshacktan falan yapamadım bende, makeagif sitesinde gifi yaptıktan sonra aşağıda linkler çıkıyor website olanını ekledim o uydu, umarım yardımcı olmuşumdur ^^

    YanıtlaSil
  7. ekledim derken?
    benim sıkıntım orda zaten.
    gifi yaptım ama yazıya ekleyemiyorum.
    nerden ekledin sen?
    resim eklenen bölümde url yazan yerden mi?
    kusura bakma ne olur hiçbir yerde bi bilgi bulamadım.

    YanıtlaSil
  8. gifi tamamlandığında aşağısında linkler çıkıyor, orada direct url'nin yanında website var oradaki kod'u ekleyince tam olarak oluyor, yani ben öyle yapabildim.

    YanıtlaSil
  9. linki yazının içine direk eklemek yetiyormuş. ben nerelerden nelerle uğraştım :)

    çok çok teşekkür ederim.kafanı şişirdim senin de.

    YanıtlaSil
  10. banyosuyu; rica ederim ne demek ya, aynı olayı bende yaptım :)
    kendim gif yaptım önce onu bir türlü yazıya ekleyemedim bir tek bu siteden ekleyebildim :)

    YanıtlaSil

sadece blog reklamlarını yapmak için gelenler lütfen yorum bırakmasın, o tip yorumları görüp yayınlamama kararı aldım.

onun dışında bloğuma uğrayıp, yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim ^_^