28 Oca 2012

Yeşil Süvari



"Laurelyn'in adımlarındaki ışıkla parlak,
Ayadam'ın ışığıyla parlak,
Zehir kabusları aleminde,
Gecenin gölgelerini terk ederiz.
Işık karanlığa karşı durduğunda,
Yüreklerimiz umut ve neşeyle dolar,
Yürekten gelen zehir uzaklaştığında,
Laurelyn'in adımlarıyla dans ederiz."

"-Yardım et!"

"Ülkeni ve kralını seviyor musun?"

Karigan bir an duraksadı, ne ilginç bir soruydu bu.
"-Evet"
"-Ben bir haberciyim. Yeşil Süvarilerden biriyim."
Genç adamın vücudu acıyla gerildi ve dudaklarından kan süzüldü.
"Eyerdeki çanta...da...önemli bir mes...mesaj var...kral için. Öl...ölüm kalım meselesi. Scor...idia'yı...ve kralını sevi...yorsan...götür onu. Onu krala götür!"


jLzM63 on Make A Gif, Animated Gifs



Babam da bizim fantastik kitap sevgimizi biliyor olacak ki, bu kitabı almıştı. Okumaya başladım, çok sürükleyici ya. Seriymiş ama bizde daha ilk kitabı çıkmış, diğerlerini bekliyoruz. Okurken bir yandan da çizdim Karigan'ı ve atı. Bugün muhtemelen battaniyemin altına kıvrılıp bitiririm bunu. Minik sıcak su torbalarım da eşlik eder bana :)

Kar nasıl yağdı ya, tam istediğim gibi bol bol, lapa lapa, hoş Stub gelecekti İstanbul'dan bugün, o gelemedi, kötü oldu ama neyse.

Yeni kitap ayracım nasıl? Emilie Autumn'lu. Kareli kareli pek uydun ortama Emilie :)

2 yorum:

  1. yine harika bi çizim^^...benimde elime kalem alasım gelmiyor değil hani bunları görünce...ufaktan çiziyordum çooook eskiden^^

    YanıtlaSil
  2. aaa hemen al kalemleri bence, merak ettim bak ^^

    YanıtlaSil

sadece blog reklamlarını yapmak için gelenler lütfen yorum bırakmasın, o tip yorumları görüp yayınlamama kararı aldım.

onun dışında bloğuma uğrayıp, yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim ^_^