1 Oca 2012

Yılbaşı Günü



Dikkat! bu bir yılbaşında ne yaptık ettik post'udur. Özet geçeyim hiçbirşey yapmadık :P
Minik ağacımız ve yılbaşı çiçeklerimizi süsledik öncelikle.



Sonra ağacımızın altına nar, fil, kuşlar, kelebekler, mumlar ve meleklerle aşk ve bereket köşesi yaptık 2012de bunlarla dolu dolu olsun diye.




Bu arada beyaz örtünün üstündeki yılbaşı çiçekleri benim eserim. Akrilik boyayla boyadım. Çok ümitli değildim başta ama acayip hoşuma gitti sonradan

Kar yağmadı ama kardan adamcağız bizdeydi, ağacın altına kıvrıldı :)


2011'in son falları bakıldı, güzel kartlar çıktı. Kahve falından Hecate çıktı :)


Soframız, bol bol yemeği planlıyordum lakin midem izin vermedi. Öyle az yedim ki sinir oldum bu duruma :/


Annem troffle yaptı. Muhteşem bir şeymiş. Cupcake, makaron falan hikayeymiş yahu. Resmen kendimi kaybediyordum ama onuda çok az yiyebildim ve rüzgar gibi geçti bitti :'(


Bizim ekmek bayii dehşet güzel ve devasa eklerler çıkartır. Karaborsası falan var, çıktığı an bitiyor. Onlardan aldım dün lakin bunu tombalada hepimize resmen nal toplatan kardeşim yedi. Adam bu yıl şanslı olacak belli oldu :)


2012'ye çizim yaparak gireceğim demiştim, öyle oldu. Steampunk çizimlerime devam ettim, bütün bir yılım böyle geçecek ne güzel :)




İşteee böyle geçti. Ben komik gözlüklerimle arzı endam ettim. Fotoğraf makinam son demlerini yaşattı, fotoğraflar gördüğünüz gibi iç açıcı değil, sinir etti beni. Wishlist'ime onu da ekliyorum "Yeni bir makinaaaa!" diye. Televizyonda bir halt yoktu. Saat 1,5 dolaylarında gene bereket olsun diye aşağıya nar attık.
Bu yıl iyi olacak ama hissediyorum :)

8 yorum:

  1. Okurken ve resimlere bakarken yeni yıl coşkusunu tekrar hissettim valla çok güzel bi post olmuş :) Bu melek kartlarıyla uzaktan da fal bakılabiliyor mu acep, bi tane istesem senden ;)

    Ayrıca karnım guruldadı bakarken nomnomnom ^_^ iyi yıllar!

    YanıtlaSil
  2. Selviciğim tabi ki bakarım ne demek ^^

    YanıtlaSil
  3. aman yeraappiim! o nasıl amsa! nasıl yılbaşı ağacı, nasıl bi ekler nasıl bi çizimler!

    of off keşke bend e oslaydım evde çok sıkıldıım huff :(

    YanıtlaSil
  4. ayyy köşenize bayıldımmm.ne güzel görüntüler. sofra, örtüler, kardan adam, herşey çok şirin..iyi yıllar canım :)

    YanıtlaSil
  5. Mia; vallahi keşke olsaydınız beraber sıkılırdık :)

    Buket; bende sizin süslere, hazırlıklara bayıldım vallahi ^^

    Merope; :)

    YanıtlaSil
  6. Ah bak şimdi okuyunca aklıma geldi. ben de nar patlatıcaktım, unuttum yahu :((( Ne güzel bir yılbaşı sofrası olmuş sizinki de, o truffle larda aklım kaldı valla, yapıcam şimdi kalkıp sanırım :) mutlu yıllaaaaar diliyorum sana, sevgiler

    denizsaatcioglu.blogspot.com

    YanıtlaSil
  7. Canım benim umarım o attığınız nar tanelerinin bereketi evinize dolar .
    Mutluluğuda beraberinde getirir. ,
    Hakikaten örtüyü çok sevdim ellerine sağlık çok hoş olmuş.
    Annene selamlar banada troffle yapabilirmi ? öyle anlattınki aktım resmen resimleri içine .
    Şekerim boşver kardeşin kazansınki sende aşkta kazan hehehee
    Mutlu mutlu çizim dolu bir yılın olsun öyleyse
    öperim seni kocamann

    YanıtlaSil

sadece blog reklamlarını yapmak için gelenler lütfen yorum bırakmasın, o tip yorumları görüp yayınlamama kararı aldım.

onun dışında bloğuma uğrayıp, yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim ^_^