19 Şub 2012

Bu Aralar


Odamda bir steampunk köşesi yaptım. Kutuya yüzüklerimi koydum. Orada burada gezinmekten kurtuldular.

Bu aralar çizim yapamıyorum. Nedeni üst fotoğrafta gizli. Ders çalışmam gerektiğinden çizim işleri rafa kalktı. Bu sene önceden sıkı tuttum. Her sene son anda çalışmaya başlayıp (oda tabii işe yaramıyordu) keşke önceden başlasaydım bu soruların hepsini verirdim diyordum. Bu sene demeyeyim dedim. Zaten bu sene bende her işini önceden yapıp bitirmezse ölecek hastalığı baş gösterdi. Vallahi iyide oldu. Aferim bana :)
Birde bu seneki derslerimi çok seviyorum. Yani hayatımda ilk defa dur lan ne olmuş diye merak içinde çalışıyorum.

Vee önceki postlarım sayesinde gördünüz, bu kız tekrar salatalı günlerine geri döner. Havuç, ıspanak ve mısır salatası. Ben çok seviyorum ve inanılmaz tok tutuyor. Bu salatayı seçmemin ayrıca nedeni benden başka kimsenin tenezzül etmemesi :)
Başka salata yapayım, benden önce bitiriyorlar. Bu ise malzemeleri hazırlayıp dolaba atarsam 3 gün gidiyor. Tabii ıspanaklar ve havuçlarla uğraşmam bir akşamımı alsa da en favori salatam :)
O kadar yemiş olmama rağmen yarım kilo almışım. Çok sevindim öyle görünce. Ben verdiğim 6 kilonun 6sını aldığımı sanıp tartıya korkarak çıkmıştım :)
Bu aralar yeni makinamla çok oynadığımdan dolayı sanırım postlar fotoğraflarla olacak.
Birde tabii izlediğim diziler hakkında buraya yazı yazamıyorum. Onlarda eklendiğinde fazla oluyor burası. bende şöyle bir blog açtım
İzlekSycoBundan sonra izleyip heyecanla bakın bakın bu dizi, film, anime, belgesel var yazılarım orada yer alacak. Gif eklemeyi de öğrendim zaten, izlediğim şeylerin bol bol fotoğrafı olacak.
Bu aralar bunlarla geçiyor hayatım işte. Birde bu ay geçen ay olduğu gibi 5 kilo versem tam süper olacak. Bakalım bakalım ;)

6 yorum:

  1. fotoğraflar çok güzel zaten=) Ben de kilo vermek istiyorum bir 10 kilo versem süper olacak ama şu an 5'e de razıyım=) Salatayı mutlaka deneyeceğim, çok güzel gözüküyor; yemekler ve müziklerde diyet yemeklerini paylaşır mısın ki acaba=)

    YanıtlaSil
  2. Sandık, fincan, kitap, ders, diyet için yapılan salata ya hepsi mi güzel görünür insana , tekrar ders çalışasım ve diyete başlayasım var ve vakit neredeyse tamam...

    YanıtlaSil
  3. Salata güzel görünüyor:)) ders konusuna gelince öyle bıktım ki çalışmaktan Allah kolaylık versin ;)

    YanıtlaSil
  4. Güngör; ben 7 kilo verdim. darısı diğer 9 kilonun başına :))

    kitap eylemcisi; eheh konsantre olabilmek adına konsept üstüne konsept düzenliyorum vallahi

    Gül; salata bu hafta baya rahat ettirdi beni (ne yiyeceğim diye düşünmedim en azından)
    ayrıca sağol ;))

    YanıtlaSil
  5. Fotoğraflar süper
    Sosyal hizmetler mi okuyosunuz?

    YanıtlaSil
  6. evet sosyal hizmetler ^^

    YanıtlaSil

sadece blog reklamlarını yapmak için gelenler lütfen yorum bırakmasın, o tip yorumları görüp yayınlamama kararı aldım.

onun dışında bloğuma uğrayıp, yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim ^_^