16 Şub 2012

Coffee&Cigarettes

Ben Harper - Forever




Sigaraya başladım dermişim :)
Hayır çekim amaçlı değil cidden arada bir içmeye karar verdim. Böyle kahve ve sigara olayını seviyorum. Özellikle keyifli keyifli güzel bir müzik, kaliteli kahveye eşlikçi olsun diyorum ne olmuş.
Özellikle arınma amaçlı kullanıyorum. Mesela duş alırken su ve deniz tuzu, az miktarda içilen sigara ise ateş ve hava elementlerini temsil ediyor, bir taşla iki kuş yani.
Tabii bu yazdıklarımı okuyup da aaa sigara faydalıymış ayaklarına girmeyin. Her dakika içmek arındırmaz ;)


Kendimi sabah Coffee&Cigarette filminde gibi hissettim. Troffleların sonunu yedim.
Keyif insanlığını abarttım sanırım. O film ne güzeldi yahu, tekrar izlemek lazım.
Ve Ben Harper'ın sesi nasıl bu denli kahveye yakışır?





8 yorum:

  1. Bayılıyorum senin bu keyif saatlerine, harikasın=)

    YanıtlaSil
  2. hafiz sigara candir ama hangisini icmen gerektigini iyi secmen gerekir.

    YanıtlaSil
  3. Aaa bende de var bu kedi yüzük! Hem de aynı parmağımda :) Çok garip hissettim şimdi kendimi :)

    YanıtlaSil
  4. suan o masanın karsınıda olmak vardı:(

    YanıtlaSil
  5. keyif saatleri süper ama sen o sigaraya başlama sakın arada da bir derken o artar canım boşver :)

    kahve ve çikolata daha keyif verici :D

    ayrıca yüzük süper hatun!

    YanıtlaSil
  6. Güngör; eheh sende güzel keyif zamanları yapıyorsun vallahi ;)

    Barney; sigaranın yabancısıyım hangisi iyi, hangisi kötü bilmem :)

    KediDeli; yüzük kardeşi olduk desene :)

    Stub; dimi ya ne güzel olurdu :/

    ssdesignbutik; yok ya ben aşırı hoşlanmıyorum sigara meretinden çok fazla abartmam sanırım

    Buket; yok yahu başlamıyorum :)

    YanıtlaSil
  7. cevrendeki kullananlardan yardim al

    YanıtlaSil

sadece blog reklamlarını yapmak için gelenler lütfen yorum bırakmasın, o tip yorumları görüp yayınlamama kararı aldım.

onun dışında bloğuma uğrayıp, yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim ^_^