13 Şub 2012

Doğum Günü Falan



Ben doğduğum zamanlarda sevgililer günü kutlanmıyormuş. Yani yurt dışında vardı da, bizde bilinmiyordu. Diyeceğim odur ki, eros benim arkadaşlar :P

Vay arkadaş yaşlandım iyice, şu hani efsanelerin öldüğü yaşı geçirdim (onlar gibi olman için bi dolu fırın ekmek yemen lazım kızım) şimdi dizilerde kızların başına garip olayların geldiği yaşa ulaştım (bknz. Once Open A Time, Lost Girl)
28'im ya tamam! :)

İnşallah kar yağar demiştim, şu an itibariyle Mittiriğimin tabiriyle "kar yağıyooor kar yağıyor dı-şa-rı-da kar yağıııyorrrr!" :)

Kendimi çok fazla çizmiyorum lakin çizeyim dedim bu sefer. Klasik kış elbisem, kırmızı rujum ve tamam vurmayın evde ayağımdan çıkarmadığım yakında ameliyatla alınacak olan ugg'larımla ve minik! pastamla :)

14 şubata eskisi kadar gıcık olmadığımı da fark ettim. Güzel şirin bir gün, aşk dolu, sevgi dolu.
Sevgilisi olanlara tavsiyem bugün ona kocaman sarılın. En güzel hediyelerin başında gelir sanırım bu ;))


9 yorum:

  1. Nice senelere sycoccuummm ( devamı blogumda.;)

    YanıtlaSil
  2. iyi ki doğdun canım doğum günün kutlu olsun :)

    YanıtlaSil
  3. canım ne güzel bir günde doğmuşsun.
    mutlu yıllar tekrar

    YanıtlaSil
  4. doğum günün kutlu olsunnn :)

    YanıtlaSil
  5. iyi ki doğmuşsun diyeyim burdan da eksik olmayayım. :P ehhe.

    YanıtlaSil
  6. musmutlu nice senelereeee...ne kadar şirin bi gün de doğmuşsun ama sennnn şahane bence ihihi^^

    YanıtlaSil
  7. iyi ki doğdun canım, doğum günün kutlu olsun!!

    YanıtlaSil
  8. Geçen 27 seneden kat kat güzel bir 28. sene bekliyordur umarım sevgili doğum günü kızı Sycorox'umuzu! :) kutlu, mutlu olsun :)

    YanıtlaSil
  9. teşekkürler canlarım ya kocaman kucaklıyorum ^^

    YanıtlaSil

sadece blog reklamlarını yapmak için gelenler lütfen yorum bırakmasın, o tip yorumları görüp yayınlamama kararı aldım.

onun dışında bloğuma uğrayıp, yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim ^_^