15 Şub 2012

Doğum Günüm (Dikkat! Yüksek Oranda Yeme İçme Fotoğrafı vardır!

Carlos Gardel (Madreselva)




İnsan doğduğu saat (7.30)da yemek yemeye başlar mı?!!
Soğanlı yumurta söz konusuysa başlar! üstüne de dayımın Urfa'dan getirdiği süper acı biber gelirse ortaya sanat eseri çıkar.


Hediyelerim. Bizim ailede tam zamanında hediye verme adeti yoktur. Mutlaka önceden verilir çünkü dayanamazlar :) Sonunda yeni fotoğraf makinama kavuştum! Mustafa ve Ebru'da benim steampunk deliliğime uygun hediye almışlar bayıldım. Özellikle lamba harika yahu. Sandıkta yüzüklerimi aldı. Tabii kareli gömlek sevdamı bilen annem hemen almış (şimdi moda olduğundan değil ben yıllardır oduncu gömlek hastasıyım ve toplarım nerede görsem. Ankara İtfaye meydanında harika gömlekler var mesela :)


Doğum günümde kar yağsın demiştim. Bir gün önce, gecesinde kupkuruydu ortalık. Sabah kalktığımızda ise bembeyaz. O kırmızı vosvos fotoğrafımı çek der gibi bakıyordu.Affetmedim tabii :)


Makyajsız şebek gibi çıktığımın kanıtı :) bunu twitterda paylaştım millet kızdı neren şebek diye :)

Uzun zamandır diyetteyim. Son zamanlarda ise öyle az yiyorum ki elimin tersiyle eklerleri, cangaları çeviriyordum. Önümde neler yediler yahu varya hıh! dedim yutkunarak :)
Annem ne yemediysem, çocukluğumdan beridir hangi ıvır zıvırları seviyorsam bir sepete doldurmuş. Yemedim hepsini duruyorlar halen, ama kaldırdım kimse yiyemez!

Ve troffle'lar. onları yedim tabii. Annem bu işte gün güne uzmanlaşıyor. Ondan öğrenmeliyim. İnanılmaz güzeller ya ben böyle şey yemedim şimdiye kadar. Ankaraya bir çikolatacı açmak lazım aslında.





Bunlarda sepetin içindekiler. Ve Syco açlıktan görgüsüzlüğe geçiş yapar :P
Eti Pufları çocukken çok severdim, rahmetli anneannem bize gelirken bir sürü alırdı. Onu özledim... Neyse ağlamak yok!


Damla sakızlı türk kahvesi zamanııı. Ve çocukluk albümleri karıştırmaca.

Ve fal zamanı tabii. Işığa Git kartı çıktı. Ve çok doğruydu.

Öyle mutluyum ki yemekten birazdan ölücem! :)
Yağ mantısı Rocks!

Hell Yeah!


Saray menüsüydü ve konu Muhteşem Yüzyıl'ın geçen haftaki bölümüydü. damla sakızlı, patates püreli et ve kestaneli pilav. Şöyle söyleyebilirim ben çok uzun zamandır bu kadar güzel bir yemek yememiştim ve hünkarlar ağzının tadını iyi biliyorlarmış. Bir Kayserili olarak Bursa mutfağı muhteşem yahu! dedim



Devasa pastam. Deli kızın çeyizi gibi içi çikolatalı, dışı beyaz hemde çilekler var. Tam Syco tarzı :)



Hepimiz kaçığız. Babam Dexter izlemekten iyice kafayı kırdı :)
Kızımız iki yaşına giriyor eheheh :)

Ve nihai son!
Marta Steward'a özendik dört kat kek yaptık. Ama canım Marta insan yiyecek bu pastayı tatlım. Kardeşim bile eöhh dediyse düşünün nasıl fazla :)



Ve Syco eski salatalı günlerine geri dönüş yapar.

O gün Carlos Gardel dinleyip durdum, twitterda biri paylaşmıştı. Döndü durdu saatlerce.

Böyle bol yemeli içmeli bir doğum günü geçirdim. Eeee Yemekler ve Müziklerin blog sahibesinden başka şey beklenmezdi zaten. Yakında hepsinin tarifini göreceksiniz blogda. Ama çok güzeldi ya, sevdiğim insanlar aradı, mesaj attı, güzel bir dizi izledim (olmazsa olmaz dizi bağımlısıyım ne var!) sevdiğim bir şairin ve bir müzisyenin doğum günü mesajlarına inanılmaz sevindim.
Güzeldi, çok güzeldi. Teşekkürler hepinize, özellikle anneme.


5 yorum:

  1. wuhuuu şahane bi doum günüsü olmuşşş amaaa benimki de 21 martta çok özendim böle pastalı börekli bişi ben de yapayım maem ihihi...tekrar yeni yaşın kutlu olsuuuun^^

    YanıtlaSil
  2. çok güzel pooost çokgüzelçokgüzelçokgüzelçokgüzelçokgüzelçokgüzel! nice mutlu yaşlara olsun böyle mutlu, huzurlu, bol atıştırmalı, ama kilo almamalı ;)

    YanıtlaSil
  3. doğum günün kutlu olsun :)Yalnız baştaki uyarıyı ciddiye alsaymışım gece gece bu kadar yemek bi kötü etti içimi, pasta da günün son vuruşu olmuş cidden :)

    YanıtlaSil
  4. özel bir kişiye özel bir gün olsun istedim ...Bütün günlerin çikolata tadında geçsin ...Yolun açık ve aydınlık olsun kuzum kocaman öpüldünüz...

    YanıtlaSil
  5. çok keyifli bir post olmuş
    nerden başlıyacağımı bilemedim doğrusu :)
    hediyelerin çok güzeller galiba tamda istediğin gibi mi??
    yeme içme kısmına gelince bildiğin ekrana yapıştım özellikle o pastayı görünce :)
    kırmızı vosvosun fotoğrafını çok sevdim .
    Mutlu aile tablosu ohh güzel güzel yıllarınız olsun beraber

    YanıtlaSil

sadece blog reklamlarını yapmak için gelenler lütfen yorum bırakmasın, o tip yorumları görüp yayınlamama kararı aldım.

onun dışında bloğuma uğrayıp, yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim ^_^