24 Şub 2012

Emily The Strange

LACUNA COIL - Spellbound


Emily Strange




Emily The Strange benim en sevdiğim karakterlerdendir. Onunla polyvore setleri yapayım dedim. Ara ara yapıp drafts'a atıyordum, en iyisimi bitireyim dedim aslında :)
Emily gibi benimde giyim tarzım belli renkleri kapsıyor. Siyah başta olmak üzere, beyaz ve kırmızı. Arada mavi giyindiğim de oluyor ama çooook nadir. Yok yok durun mor'un hastasıyım. Ama hep koyu renkler.
Emily The Strange'in kıyafetlerine de hastayım, onlardan yapacağım. Zaten polar swit dikme gibi bir projem var haydi bakalım.
Özellikle Emily şapkası ve eldiveni icra edeceğim :)
O anahtarlık kediye taktığımı görüyorsunuz. Yaparım! :)
Tabii kitaplarını da edinmeyi istiyorum. Ankara'da satılan yeri bilen gören varsa çekinmeden dürtsün beni eheheh :)
Neyse efenim devamı aşağıda ;)





Emily The Strange




Emily

2 yorum:

  1. ben de çoook seviorum emiliyiii...bi de ruby gloom hastasıydım bi ara ama ikisi de popüler olunca çok gözümden düştüler azcık ihihi...ama asla hayır demem emilili ve rubili bişiye^^

    YanıtlaSil
  2. hehe zaten sen Ruby'e bende Emily'e benziyoruz dermişim :)
    bir ara bende sıkılmıştım, ama şimdi yeniden sevmeye başladım :)

    YanıtlaSil

sadece blog reklamlarını yapmak için gelenler lütfen yorum bırakmasın, o tip yorumları görüp yayınlamama kararı aldım.

onun dışında bloğuma uğrayıp, yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim ^_^